Sabtu, 1 Jun 2013

GAMBAR FOUZIAH GOUS BERTUNANG


Selepas bertahun di’lamun gossip yang tidak sudah, akhirnya Fouziah Gous kini bertemu dengan cinta hatinya & kini sudah pun selamat bergelar tunangan orang pada satu majlis ringkas malam ini.

Fouziah Gous dan Md Zhafran Md Yusof selamat bergelar pasangan bertunang dalam satu majlis yang di’adakan di Bora Asmara, Kuala Lumpur yang di’hadiri oleh seisi keluarga, rakan & media.

GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN FOUZIAH GOUS

 





 

 
 

tgk lam twit FG ada gambar beliau dilamar oleh zhafran...so kiut


ni pulak gambar bersama pasangan pengantin anak perempuan Rosyam Nor :) better FG lepaskan rambut..sbb suka tgk rmbut dia yg hitam n pjg tu 

 




6 ulasan:

  1. Dh takde jodoh ngan aktor tu...
    Ada yg lebih baik utk FG...semoga berbahagia..

    BalasPadam
  2. cantiknya. grand tau :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah ... cantiknyeee dia kan ..
    dah lah tinggi ..
    murahh rejeki siapa jadi suami dia ..
    eh2 tunangan dia ! ...

    dik ko nyee komen hinggat kan muhahhaa

    BalasPadam
  4. mcm pinang dibelah dua...sma padan sma cumel hahaha! tahniah

    BalasPadam
  5. Will u marry me?? so sweattt..hahah

    BalasPadam
  6. cantiknya hang pojah.... tahniah. Pojah ko memang lawa. suka benor tengok rambut pojah tu. hitam lebat..

    BalasPadam