Rabu, 12 Jun 2013

DIA MELENGKAPI DIRI SAYA

cam nah dgr kan ayat ni..dalam muvi x silap dalam Jerry Mcguire "You Complete Me" hehehe..ekceli el ikut perkembangan nabila ni tru instagram..suka tgk pic2 dia..pic2 dia pun lawo2 lorrr..w/pun mcm2 komen yg teruk2..tapi nabila cukup kental orgnya


Kisah cinta dua selebriti terkenal, Nabila Huda dan Nas-T bukanlah perkara asing lagi dalam industri hiburan tempatan dan sebelum ini pihak media juga sudah banyak mendedahkan mengenai kisah cinta romantik mereka berdua.


Namun begitu menerusi laman Instagram milik Nabila atau lebih selesa dipanggil Abil beberapa minit yang lalu, pelakon tersebut telah memuat naik sekeping foto dengan caption berbunyi :
The end of the weird us.But back to the real one. @djnast12 :)
Menerusi foto tersebut, Abil telah meluahkan isi hatinya di mana, kata-kata tersebut seolah-olah ingin memberitahu kepada umum bahawa kisah cintanya bersama Nas-T telah berakhir, akan tetapi mereka akan tetap bersahabat baik seperti sediakala.



ok ok ni plak kenyataan dari Nas-T



Menerusi Kosmo! hari ini, Nas-T tampil memberikan penjelasan dari pihak beliau untuk isu ini dan berkata sebenarnya tidak ada apa-apa yang telah berlaku, mungkin apa yang ditulis mungkin disebabkan faktor emosi.

Namun Nas-T tidak menolak apabila di’katakan sedang bergaduh dengan Nabila Huda ketika ini dan mahu membiarkan keadaan reda terlebih dahulu sebelum duduk berbincang dengan Nabila Huda tentang isu ini.

“Memang saya sayangkan dia sejak kami berkawan sehinggalah bercinta dan perkara itu tidak akan berubah sampai bila-bila walaupun apa jua status hubungan kami kelak,” jelas Nas-T.

“Kami akan kekal seperti dahulu, masih berjumpa dan meluahkan masalah masing-masing. Bagi pihak saya pula sebenarnya saya lebih suka dia menjadi seorang kekasih kerana dia melengkapi diri saya


alahhh sweetnye nas ni...rupanya diorg bergaduh..biasalah kapel2 ni lau gaduh2 majuk n emosi pas2 mulalah igt bukan2..hope diorg ni baik2 semula...hehe
diorg mmg padan n sweet kapel

10 ulasan:

  1. Honestly kn..aq x pernah amik tahu psl artis kt mesia ni psl aq rs drg x pentibg dlm hidup aq..kijam x? Kik kik kik

    BalasPadam
  2. hurmmm entah lah mereka berdua nie ..

    BalasPadam
  3. moga mereka teruskan dengan ikatan yang sah.. dan moga kekal bahagia hendakNYA..

    BalasPadam
  4. so sweet nye..doakan yg baik2 je utk mrk..huhu

    sape kata k.el xcantik..?haa..boleh je karate org tuu..ahahahha..k.el cun apa dgn spek hitam..mak aihh dh cm artis..ehehhehe

    BalasPadam
  5. akak tau..hang minat nabila ni kan, el?? hehe..
    tp tu la...bagi akak..kalo kapel mcm ni..tak suwit laa, hehe..dh pelok2 kemas2, kiss pipi bagai..
    Apa yg boleh kita buat...Doakan yg terbaik utk mereka berdua. Semoga dorang berbaik dan ada jodoh utk diijabkabul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah kak el peminat setia nabila
      lantak lah org nak kata apa pun..yg el tau el suka lakonan dia
      peribadi dia biar dia sndiri yg handle hahaha
      betul tu kita doa2 yg baik2 tuk dia mnlah tau insyaalah one day dia akan berubah aminnnn

      Padam
  6. IGTKN BDK2 JA MCM NIE RUPANYA TAK BDK2 PN MCM NIE JUGAK PEEL NYA

    BalasPadam
  7. kawen jela terus senang haha

    BalasPadam
  8. tak pe..tunggu ending kisah chenta ini..sila laporkan dari bilik berita el nanti okeh ekekeke..

    pssstt nabila memang klu belakon nampak real..nak nak watak jahat mcm teduhan kasih tu kan..menjadi wataknyer :P

    BalasPadam