Jumaat, 7 Jun 2013

AYU MEE UDANG TELUK KUMBAR

smlm el x masak..mggu ni mmg ari2 msk..kebetulan kak ipaq dr kl dtg..ada hal kt sini dr isnin smpi rabu..so smlm msg kt hb ckp mlm ni mkn megi je...hb ckp aii folo..pas2 tiba2 dia msg nak pi pekena Ayu Mee Udang kat Teluk Kumbar tu..folo je lah

horeyyy mlm smlm x yah msk..lega sbb balik2 boleh rilek..pas abg danish mengaji baru kami keluar mkn terus g Teluk Kumbar..salah satu Mee Udang yang sedap kat Penang ni Ayu Mee Udang Teluk Kumbar sedap..xdelah sedap sgt mcm kt Sungai Dua or Pulau Aman tu..hehe

Ada jugak yg pergi makan mee udang kat tepi laut area situ gak dekat2 ngan Ilyana Mee Udang..dekat jeti lama..tp situ kuah dia pekat sgt n kurang skit..udang pun x bape nak fresh..last mkn ritu taun lepas kot...rs nak termuntah sbb bau udang tu kuat sgt..mcm dah lama huhu


Dimiliki oleh orang melayu..kang kata plak halal ke?sbb ada tulisan cina wekkkkkkk


El ngan hb order Mee Udang


See..udang dia besor2...fresh lagi..mentedarahlah kami laki bini haha
 

Budak2 tu pesan Nasi Goreng Udang
 

Kakak ngan adik share..diorg ni hantu nasi..samalah ngan abg diorg haha..tp last2 nak mee plak :)


Ha..licin el bedal..kenyang perut sukati..jom kita pi lagi haha



16 ulasan:

  1. lama dah tak pi makan kat situ. Boleh la tahan mee udang kat situ.

    sekarang aku dah pandai wat mee udang. kalau rasa nak makan bagi puaih aku wat je sendiri.

    kat satu lagi restoren sebelah sekolah cina tu pun sedap gak mee udang dia. Nala besaq mee dia sepinggan. RM 10 je..

    BalasPadam
  2. Hmmm..tk penah mkn lg kut kt sini..

    udang dia nmpk bsr2..brp hengget sepiggan beb?

    BalasPadam
  3. huwaaaa mmg nampak sedap lah walau aku tak makan udang tapi gbr itu buat nak rasa kuah mee tu huhu..

    ang ni kan..biasaaaaaa niii (marah ala2 tomok hakhakhak)

    BalasPadam
  4. mak aih !
    huhuuhu sedh tgk meee ..
    sodappp nie

    BalasPadam
  5. udang yang menawan.. hehehe

    BalasPadam
  6. waaaaa...awat sedap je tengok udang tue. =='

    BalasPadam
  7. salam jumaat dari bunda,

    memang banyak dan besar2 udang nya...berbaloi lah kan..

    BalasPadam
  8. El zalim. Hahahhaa (aduhhh kesian perut ku berkeroncong rancak)

    BalasPadam
  9. banyaknya udang... terus lapar pula ni...

    BalasPadam
  10. wuah nampak cedap tol r mee udang tu...seriuly mmg puashati..udang penuh satu mangkuk pergh! terbaik r kedai tu...ohya el..kim slm kat tokey kedai tu...10 tahun g aku p sna hahaha

    BalasPadam
  11. gila beso udang2nya...hoho..puas ati!

    BalasPadam
  12. Ya Allah udang die.
    Huh..lapar terus ..Dugaan

    BalasPadam
  13. fuyoooo..banyaknye udang dlm satu mangkuk..mmg puas hatilah..besar2 pulak tu

    BalasPadam
  14. makk aiii sedapnya meee udang tue.... banyakk lak tu udangnya... :)

    BalasPadam
  15. tgk gambar jer dh mcm puas hati...lom makan lagi ni...hehe..

    BalasPadam