Jumaat, 5 April 2013

SAJIAN PANTAS | SAMBAL SOSEJ


antara menu yg el sllu wat bila xde idea or nak cepat haha

Sambal Sosej 

Nasib semua anak beranak dan hb x cerewet bab2 makan

Main campak2 jek paling penting bwg potong besar tu mesti byk..el ngan hb suka mkn bwg

Apa yg perlu ikut suka tuan/puan nak goreng dulu sosej or x
Tumis bwg putih, bwg kecik dan cili hijo/merah
Dah naik bau campak 3 sekawan sos cili, sos tamato ngan sos tiram gaul semua 
Campak sosej lam kuali..gaul then
Taruh garam dan air skit
Wallahhh..satu peluh pun x kuar hahaha


 sape kata masak susah?menyenangkan..cuma nak pikio nk masak ape tu payah skit haha

14 ulasan:

  1. husband sy mesti suka ni kak sambal sosej. sy je tak berapa suka huhu

    BalasPadam
  2. hish,,sengaja nak buat terliur ni,,

    BalasPadam
  3. wahhh ini tempting sungguh!! nak sikit!!!!

    BalasPadam
  4. senang ajo kan....

    aku pun kdg2 hentam kromo gak..

    asal bleh mkn udah..laki pun tk byk songeh..

    BalasPadam
  5. kalau kat umah aku masak sosej ni. dari hidang sampai basi tak de sape nak sentuh el oi.

    Amirul makan sosej goreng je, wat sambal bagai tak makan. ( sapa jdi bini dia mesti siksa)
    Laki aku pulak langsung tak makan sosej ke nugget ke.. ( lagi susahkan, bini dia ni)

    BalasPadam
  6. ini memang simple habis ni...heee...janji masak kan kak El?

    BalasPadam
  7. ehehe mmg pantasssss tp jgn amalkan selalu yerrr nnti anda akan berseorangan ;p

    BalasPadam
  8. senang je kak el pakai main campak je semua . ok la kak el campak semua jadi muni campak apa pon xjdi ! ahahahaha :p

    *terliur sangat ! nak skit ! :D

    BalasPadam
  9. mohon post utk fyna ok.. ^_^

    BalasPadam
  10. aku pun suke msk gitu tuk telur

    BalasPadam
  11. ehem..lamanya tak makan sosej !!..mengancam pulak pic.sosej sambal EL tu..he2x..

    BalasPadam
  12. Uiii~ Sodap ni! Kalau sosej tu ganti ngan ayam, boleh tak?

    BalasPadam
  13. Simple yg penting sedap :D

    BalasPadam