Rabu, 10 April 2013

PESERTA MASTERCHEF SELEBRITI MUSIM KEDUA | ROZITA CHE WAN DAN ZAIN SAIDIN

Skrg sibuk sn sini psl mengundi...tarikh mengundi telah diumumkan sebentar td..5/5/13. Awok kena balik kpg lah..haha tp papepun teman skun xsabo nak tgk Masterchef Selebriti Musim Kedua ni..mn xnye..ada che ta ngan zain saidin..xsabar nak tgk che ta masak

 

Program pertandingan masakan yang menampilkan barisan selebriti tempatan ini kembali lagi untuk musim kedua dan nampaknya nama yang tersenarai bukan calang calang.

Masterchef Selebriti musim kedua pastinya menjadi tumpuan para peminat dunia hiburan apabila pasangan kekasih Rozita Che Wan & Zain Saidin menjadi antara peserta yang terlibat.

Pengurus Saluran Astro Ria Raqim Ahmad Ramli berkata pemilihan Rozita Che Wan & Zain Saidin bukanlah kerana kisah kontroversi yang melanda mereka dan pasangan ini telah terpilih sejak hujung tahun lalu.

“Kami tidak pilih berdasarkan kontroversi mereka (Che Ta dan Zain Saidin). Pihak kami memang nak pilih Zain dan Che Ta,” ujar beliau.

Masterchef Selebriti musim kedua akan mula di’tayangkan di Astro Ria bermula 20 April ini setiap Sabtu sehingga Selasa dan masih mengekalkan konsep pertandingan seperti mana musim pertama.

Berbanding hanya 16 peserta pada musim pertama, Masterchef Selebriti musim kedua ini membariskan 19 orang selebriti ternama seperti Datuk Aznil Hj. Nawawi, Lydiawati, pengarah Micheal Ang & ramai lagi.




ermmm tgk gaya peserta..mcm xleh bla..semua cam eh boleh ke diorg msk ni..lau dulu..doktor fazley mmg dah npk ciri2 boleh menang...hahah ni masterchef selebriti or masterchef lawak ke der hahaha papepun tahniah pada peserta yg terpilih

11 ulasan:

  1. hahaha.. yasin tu. nak masak apa dia ek?
    memang tul kut lawak ke de..

    BalasPadam
  2. awat glamer sgt depa 2 lani ha??

    BalasPadam
  3. Hheeee, boleh ke Zain memasak? :)

    BalasPadam
  4. ni masterchef nak glamor jew

    BalasPadam
  5. tak sabar nk tgk artis tnjuk kepakaran diorang

    BalasPadam
  6. Tak sabar nak tgk mereka memasak ;D hee

    BalasPadam
  7. hurmmm silap hb org tgk sbb nak tgk mereka berdua aje hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    BalasPadam
  8. estro kan suka buat kontraversi..huhu

    BalasPadam
  9. akak suka tgk list peserta2 kali ni.
    wlpn tak leh nk agak lagi sape yg ada kepandaian memasak..

    che ta ni mgkn mcm che lah jgk ler kot..
    "sape kata pempuan cantek tak pandai memasak???", hehe..

    BalasPadam
  10. rasanya semua pandai memasak nie..

    cuma tk tunjuk je..hehe

    BalasPadam