Rabu, 3 April 2013

FILEM PAKU | KISAH BENAR




Untuk pengetahuan, filem PAKU ini merupakan adaptasi dari kisah benar yang pernah berlaku sebelum ini. Turut sama berlakon dalam filem ini termasuklah, Kamal Adli, Azad Jasmin dan beberapa orang lagi pelakon terkenal.
 
Menggandingkan dua orang pelakon berbakat sebagai suami isteri, Johan A’sari dan juga Aisyah memberikan satu pengalaman baru buat penonton filem seram. Kerana cinta, Fahmi (Johan A’sari) sanggup melanggar hukum agama dan mengambil keputusan untuk menghidupkan semula isterinya, Riana (Aisyah) yang telah mati.

  
Melalui ilmu hitam, Riana kembali ke dunia. Namun, adakah dia akan kembali menjadi manusia? Adakah kebahagiaan akan muncul hanya kerana cinta abadi seorang suami terhadap isterinya? Kami sendiri sudah tidak sabar menunggu filem ini ditayangkan di pawagam.


klik SINI untuk tonton trailer PAKU

wa dahaga filem seram hantu hahaha muahahah (gelak hantu boleh?)

10 ulasan:

  1. eeee,,,seramnya aku tgk muka hntu tu..huhuh..

    BalasPadam
  2. ha ha ha...memang tak ler el Farah nak tengok citer ni... dah nama pun penakot...nanti x tidur malam pulak...

    BalasPadam
  3. kak el muni tgk trailer filem tu . . serious nampak best gila . . tapi macam seram sangat la ! bila tayang ni kak el ? nak serbu pergi tengok ni . hahahaha .

    BalasPadam
  4. ko gelak hantu tu. kang ku paku kepala. hahahaha

    BalasPadam
  5. Macam best je ni :)
    Muka pun seram :D

    BalasPadam
  6. Mcm best tapiiiii......beranikah mak nk tontonnya?? Hurmmmm...kena pikir panjang lg nih!

    Ekeke

    BalasPadam
  7. masih ada yg berminat terbitkan filem hantuuuuuu, ye?? hehe

    BalasPadam
  8. terkujat nampak gambar, terus cepat2 skroll bawah, sorry I tak baca, bukan takut nampak gambar, ngilu ah.

    BalasPadam
  9. ehem..nampaknya mama tak tgklah citer ni..seram walaupun tgk pic.kat atas ni..hu2..

    BalasPadam