Rabu, 10 April 2013

AISKRIM GORENG

aiskrim goreng ni dh lm nak wat
tp tulah..malas betul..bkn ssh tara mn pung
so smlm beli brg dapur skit kat tesco
hb el sambar aiskrim coklat..so kat kepala dah berangan nk wat aiskrim goreng
so cepat2 sambar roti gardenia..haha


2 barang perlu ada..roti dan aiskrim ikut pilihan masing2 


 scoop beberapa dan letak ditengah2 roti

 

tekup ngan apa2 jenis barang yg berbentuk bulat..el amek bekas ayaq je


so jdlah mcm ni..buang tepi2 roti tersebut



el buat aiskrim goreng ni smlm then simpan lam peti ais..so pagi td terus kuar n goreng...



taraaaaaa...ranggup uols..best wooo
 

tgk tgk tgk..haaa sedap sgt :) this is my bfast today hehe



trylah trylahhh sng doh :)

14 ulasan:

  1. wuah! bestnye el...msti sodap botul tu...wuah! tahniah hepy belated day ya el~

    BalasPadam
  2. Wahh!! breakfast dengan eskrem goreng ;)

    Dah lama tak makan :D

    BalasPadam
  3. mmg sedap kan..hehe..
    takyah dh nk beli aiskrim goreng kat luar tu, hehe..

    BalasPadam
  4. tu la kan, senang ja. Amirul tu gedik gedik dok beli kat pasar malam.

    nanti aku nak watlah. biar berlobang semua roti tu.

    BalasPadam
  5. dh lama nk try tp tk terbuat2 lg

    BalasPadam
  6. wah boleh cuba ni... menarik...thank kakak El..sebab kongsi resipi ni...ekekeke...

    BalasPadam
  7. wah sedap dan menarik,boleh cuba ni.thanks share resepi :)

    BalasPadam
  8. mmg sedap...
    tp aku x leh wat byk, laki aku x suka hehehe

    BalasPadam
  9. mcam2,ada je kan buatan untuk dimakan ni...pergh....arini ramai owner bloger anta resepi...pERGhhhhh...sedapnye...

    BalasPadam
  10. aduhh dikk
    dah lama x buat aiskrim nie ;)

    BalasPadam
  11. nape tak der gambar masa gorengnya..bunda nak tau jugak, gune minyak sikit ke minyak byk, bunda tak pernah buat..nak try gak..

    BalasPadam
  12. mesti coba ni...arggg wat pistashio flavor puhhh

    BalasPadam