Rabu, 13 Mac 2013

WW - PUPUK SEMANGAT MEMBACA


puan el tgh tekun gigih bc buku law act ok..jgn buat men2 ok
ini semua poyooooooo??????hey iiiiiiiiiini seriiiiyesssssss :)

16 ulasan:

  1. fewit kuat membaca laa kak el gorjes ni.. kemain yer yer je muka. hahaha :p

    BalasPadam
  2. ini suma poyo kak....poyo2 :p

    BalasPadam
  3. Tipu!!!!!
    El, ko baca buku UJANG tu kan kan kan kan?
    Ha3!! ;p
    Rindu kat ko anak branak el.. ;)

    BalasPadam
  4. ya..ya.. memang serious tu. seriyau aku tengok. mcm cikgu bedah dalam filem anak manja marahkan murid dia adalah. hahahaha....

    aku masa ambik managment tu ada coz law sektul dua pun dah naik muak belajo law. menci. hang nak belajar law apa ?

    belajar rajin rajin ye. jgn sampai law tu jadi te law ( teloq) udah ler..

    BalasPadam
  5. Siyes giler baca buku tu...mcm nak kunyah jer law act tuh...hard cover plak tuh :)

    BalasPadam
  6. amboiiii..mmg seyesssssss..hahahaha

    BalasPadam
  7. betul ke baca tu?
    macam dok tengok gambar jer.. hehehe

    BalasPadam
  8. ehehheee... kahkahakhahahhhh
    poyo la hg el...
    baca buku law yerr :P

    BalasPadam
  9. semangat tgk el membaca.. hehehe :)

    BalasPadam
  10. seriusnya membaca..fokus..fokuss

    BalasPadam
  11. perghh k.el baca buku law tu, terbaek lah :) fokus3! hee

    BalasPadam
  12. ehem..kelas kau maria !!..aha..mcm PROF.pulak EL ni..

    BalasPadam