Selasa, 12 Mac 2013

MEREKA BERTIGA


kan molek gini main shame2..xgado2 haa


yg kecik tu kemain mcm dak besar..eh sy dah bsar lah mama dah 2taun haha
 

amboi adik nyengih kemain nau haha
 

ok kita ubah posisi pulak main bawah
 

abah nak join gak :)


tgh2 dok main kakak lak marah2 adik..adik ngis2..merajuk..ckp:

mamaaaaaa....kakak watttt..akittt
eh dah pandai ok budak kecik ni ckp..hehehe

ada lagi ada lagi dia leh cakap
akutttttt...antuuuuu
hahaha comel kan

one more one more
nak ayaq nak ayaq..amboiiii pekat nau pelat hang adik hahaha

11 ulasan:

  1. heee, chomel je tgok mereka bertiga neh :D

    BalasPadam
  2. amvoi !! pekat noo slang utara..ni kalau datang kl memang tak leh menyamar jadi orang kl la yer? hehe

    BalasPadam
  3. gurauan adik beradik comei....

    http://www.noormalashahar.blogspot.com

    http://www.noormalashahar.com

    BalasPadam
  4. Tu kesti kejap je elok tu kan kak el sat lg gaduh la tu haha. Kak el sy dh add akak kt fb. Approve tau

    BalasPadam
  5. Comelnya 3 beradik ni ^_^ hehe

    BalasPadam
  6. rapat mereka kan?
    mesti kalau x cukup forum x sonok tu.. huhu

    BalasPadam
  7. weh pjg tui rmbut anak dara ko beb ..

    part pelat tu ko la ajor kan kan

    BalasPadam
  8. besau nya mulut dia gelak....muahahahahaha

    BalasPadam
  9. pnjngnya rambur arwen....
    nk simpan rambut dakEpal sampai pnjng ceggitu gak...

    BalasPadam
  10. best la aku tgk anak2 ramai..sonok je dorang main...

    #rezeki aku lmbt sket kan ...hrp2 aku ada anak2 ramai gini..ameen..

    BalasPadam
  11. ehem..meriahnya rumah EL dgn gelak tawa mereka..

    BalasPadam