Isnin, 4 Mac 2013

IKAN STIM VS IKAN 3 RASA

 last week mbr hb ada kirimkan 4 ekor kerapu kt dia..xwat ape2 pun..so mlm ni el kerjakan diorg hahaha...comey2 je ikan kerapu ni


so el wat 2 versi..satu stim satu goreng 3 rasa..haaa leh mkn smpi lebam hehehe
dah lama x msk stim2 wuuuuhuuu


uols mkn ape mlm ni?


pemenang GA el dah ada..tunggu esok pengumuman eh :)

18 ulasan:

  1. wuah! 3 rasa tu yang bat terliur sngat em...pndainye el masak...msti mr.hubby gumbira kan?hahaha

    BalasPadam
  2. sedapnya kak.. nak resepi ikan stim tu..

    BalasPadam
  3. rajinnya. huhu sy lg suka 3 rasa dr stim tp kazaa suka masak stim :)

    BalasPadam
  4. ehem..isteri mithali !!..mesti en.hb EL senyum sampai telinga nengok ikan stim vs 3 rasa.. ;)

    BalasPadam
  5. zie tergoda ngn stim tu..fuh !! superb !!

    BalasPadam
  6. yang 3 rasa tu... bak mai sekoq.

    BalasPadam
  7. sedapnya 3 rasa terliur haku aih

    BalasPadam
  8. hana makan kat luar. ikan bakar. xtau plak nama ikan tu nama apa..hehe

    BalasPadam
  9. amboiii..sedapnye!!!!! dah cam restoran dah nie...

    BalasPadam
  10. kak el ni memang terrer la bab masak2 ni . bella nak masak nasi pun tak reti . kaskas

    BalasPadam
  11. sedap nya tgk...pandai masak, anak sapa pun xtau... hehe

    BalasPadam
  12. bestnya aku tgk msk ikan kerapu hg..terliur haihhh..

    BalasPadam
  13. terliuq liaq cheq kat sini.. kak el kejam hahahah

    BalasPadam
  14. sangat sedap makan ikan yang distimkan , lembut dan enak

    http://www.noormalashahar.blogspot.com

    http://www.noormalashahar.com

    BalasPadam