Jumaat, 15 Mac 2013

GAMBAR ROZITA CHE WAN DAN ZAIN ZAIDIN | DIALAH NYAWA SAYA

  
Memang tak disangkal lagi, kedua-dua selebriti ini kelihatan begitu mesra dan tidak kekok bersama. Apatah lagi apabila digandingkan bersama, Zain dan Che Ta mampu memberikan ‘pose’ yang menarik.


 Namun, apa yang menarik perhatian kami ialah ketika Zain menjawab soalan dari editor Media Hiburan, Meen Zuleyka.

   
“Dialah nyawa saya,” jawab Zain sambil tersenyum.
Singkat jawapannya, tapi penuh makna. Dengan iringan lagu romantik didalam video belakang tabir ini, terharu sebentar kami tatkala melihat kemesraan mereka.


klik SINI untuk tonton video mereka

alahhhhhhhhhhh comeylah diorg ni...happy jerk
xleh bla zain kena berdiri atas papan sbb nak sama tinggi ngan Che Ta hehe

23 ulasan:

  1. So sweet kan..
    Dialah NYAWA saya..
    Hu3!!!
    Babe..
    Happy weekend & TC yer.. ;D

    BalasPadam
  2. Hahahha...wan penah amik gambar ngn RCW hari tuh. Tapi Zain pun nyibuk jugak. Jeles la tuh...huhuhu

    BalasPadam
  3. seksanya tengok cik Ta ha, meleding je.. :D

    BalasPadam
  4. mesra noh dorang...

    apa2 pon semoga cpt bersatu...ameen..

    BalasPadam
  5. olang cina cakap...kalau isteri lagi tinggi dari suami manyak mulah lejeki... ha ha ha... hopefully didoakan murahlah rezeki zain ni lepas kahwin dengan che ta kita...

    BalasPadam
  6. omaigod..."dialah nyawa saya"
    semoga mereka bahagia...

    BalasPadam
  7. cpt2 la kwin ..

    as wrtawan retis ni kan joyah , cer ko tny dia.. agak2 bp org bby depa nak

    BalasPadam
  8. bahagialah che ta bila orang muda kacukan, muda byk tahun dari dia nak kawen ngan dia....

    tp sesiapa pun boleh bahagia sebenarnya, kan...
    alhamdulillah, akak pun bahagia, el pun bahagia....kan...
    tp kalo terlebih bahagia payah jgk...tu yg ada hospital bahagia tu....nauzubillah..

    BalasPadam
  9. Duhh~ Seksi gila Che Ta. Terseksa I tengok. =.="

    BalasPadam
  10. ehem..romantika d`amor !!..ha2x.. beruntung che ta dpt boy ensem..

    BalasPadam
  11. jelesnyer ngn body che ta..bergetah gitewww !!

    BalasPadam
  12. Hurmmm..mak kurengggg sket suka ngan cik ta sorang ni. Tah la yeh...mgkin sbb nampak sgt plastiknya dia nih

    BalasPadam
  13. haiii... untung cik ta.. haihhh... hehehe :p

    BalasPadam
  14. suka dgn che..x berapa suka dgn zain..huhu

    BalasPadam
  15. ya Allah hensemnyeeeeeeeee zain . arghhhh jason statham kuh !

    BalasPadam
  16. Mesti masuk melodi lepas ni. Hahaha

    BalasPadam
  17. perghh bergetah sekerap kak.terjojol mata saya pepagi ni kahkahkah.ai tatau la apa yang zain pandang kan? the he he

    BalasPadam
  18. nyawa ho... romentik habis dornag ni kan.

    BalasPadam