Selasa, 26 Mac 2013

FILEM MENCARI CINTA | NORA DANISH DAN RUSDY RAMLI BERPELUKAN ATAS KATIL

panasss..panasss..mmg cuaca skun sgt panas..mnm berbotol2 ayaq sejuk
kembung perut hahahaha cam peknen 18bulan hahaha 

tp xsepanas cerita Filem Mencari Cinta..wohhhooo haha


Klik SINI untuk tonton trailer Mencari Cinta babak peluk :)

‘Mencari Cinta’, sebuah filem arahan Shirin Hj Khuzaimi mengisarkan Myra lakonan Nora Danish yang pada mulanya hendak melangsungkan perkahwinan dengan Malek pemuda pilihannya, tetapi terpaksa dibatalkan apabila teman lelakinya itu terkantol mempunyai teman wanita yang lain. Bagi menutup malu, ibu bapanya terpaksa mengahwinkan Myra dengan seorang jejaka kampung, Razlan Ariffin lakonan Rusdy Ramli kerana segala persiapan kahwin telah siap dan kad jemputan pun sudah diedarkan.

Razlan juga mempunyai kisah cinta yang gelap. Mila lakonan Fauziah Gous telah membatalkan tali pertunangan mereka kerana dia ingin melanjutkan pelajaran.


Bagaimanakah Myra & Razlan dipertemukan? 

Semuanya bermula apabila bapa Myra, Tan Sri Johan meminta pertolongan kakak iparnya, Ramlah isteri kepada arwah abangnya, juga ibu kepada Razlan. Menyedari kedua-duanya mempunyai sejarah hitam, Tan Sri Johan bersetuju untuk mengahwinkan Myra dengan Razlan.

Apa pun, idea Tan Sri Johan mendapat tentangan daripada Myra kerana dia memandang jelik terhadap Razlan yang dibesarkan dengan cara kampung. Padanya, lelaki itu tak sama taraf dengannya yang selama ini dibesarkan dengan cara bandar.

Jodoh pertemuan itu di tangan tuhan. Akhirnya Myra tetap berkahwin dengan Razlan. Pelbagai cabaran terpaksa dihadapi oleh Razlan bagi menjinakkan isterinya.

Daripada benci, bertukar menjadi cinta. Bagaimanapun, sebuah konflik berlaku apabila Razlan bertemu semula dengan bekas tunangnya, Mila, dan Myra ditagih semula cintanya oleh bekas kekasih, Malek.

Apakah yang akan jadi kepada mereka? Filem ini akan menemui anda pada 25 April 2013.



dah mcm cerita versi Setia Hujung Nyawa je hahaha
terpaksa kawin ngan org lain nak tutup malu ohhh what is this hahaha

11 ulasan:

  1. hohoho... panas.. memang panas.

    BalasPadam
  2. biasak ler cite org2 msia .. cume di guna pakai kembali

    BalasPadam
  3. omaigod..nape hero dia RR, tapi daring jugak dorang kan..haha
    jalan cite ni macam dah boleh agak sebab byk dah drama macam ni.

    BalasPadam
  4. OMG... hots...melets... terbakar cerita ni...mesti jadi kontroversi ni nanti... ekekekeke...

    BalasPadam
  5. perghhhh.....
    panas gilessss

    BalasPadam
  6. mmg hott cite neh..mesty meletup letupss nanti...hohooho

    BalasPadam
  7. ehem hotnya ND skrg ni..ehem mama pasti menontonnya !!!..hikk2x..

    BalasPadam
  8. Sepanas filem Sembunyi lakonan Remy dan DD..

    Hottt!! ;)

    BalasPadam
  9. mmang panas .. tpi tak brapa pham coz tatao ap jdi kt malek too ..

    BalasPadam