Rabu, 20 Februari 2013

TANGGANG AYU ASTRO PRIMA


“Setiap apa yang dilakukan kepada ibu bapa kita, Tuhan akan membalas kembali keperitan yang ditanggung oleh mereka kepada kita. Hukum karma sentiasa menanti setiap manusia.” Jangan lupa untuk menyaksikan drama baru, Tanggang Ayu lakonan mantap Eizlan Yusof, Izreen Azminda dan Elfira Loy bermula 18 Feb (setiap Isnin- Khamis) pada jam 5:00 petang hanya di saluran Astro Prima (Saluran 105). Ulangan 9.00malam



Sinopsis Tanggang Ayu

Drama ini mengisahkan kelahiran seorang bayi bernama Ayu pada ketika bapa kandungnya mati (ditembak kerana merompak) telah menyebabkan ibunya Marlia mengalami kesukaran membesarkan Ayu.  Namun Marlia berjanji untuk menjaganya dengan penuh kasih sayang. Keadaan ini menyebabkan orang kampung memandang serong dan Marlia terpaksa keluar dari kampung merantau ke tempat lain. Kemudian Marlia menemui sepasang suami isteri Tini dan Ramli tetapi sikap Ramli yang terlalu mengambil berat terhadap Marlia telah menimbulkan perasaan cemburu di hati Tini



so far xmiss lagi best!!

12 ulasan:

  1. ehem mama pun menonton drama ni..dah berhenti kerja ni..semua citer mama tgk.. ;)

    BalasPadam
  2. izreen azminda ni kalau berlakon watal antagonis mmg sesuai sgt dgn muka dia.. hehe.. mcm saya la, watak antagonis sesuweiiiiii sgt :p

    BalasPadam
  3. suka jugak saya tengok izreen ni.

    BalasPadam
  4. ada la sempat tgk skali.. masa laki dia kena tembak tuh.. pastu dh x dak masa nk tgk huhuu

    BalasPadam
  5. izreen ni kalao kak el perasan dulu dya tak cerah sangat kan ? sekarang ni kemain haa putih . cucuk vitamin c leeetttteeeewww ~ hahaha tetiba jadi mak jemah gosip pasal retis :p tapi lakonan dya memang best ! sampai dalam hati ni . hik2 .

    BalasPadam
  6. sempat aku tengok. dapattengok ulangan pong tak pe ar..

    BalasPadam
  7. hihi cri kat google sinopsis cerita ni.. sbb tgk dah tgh jalan, so xbape paham. krenye eizlan yusof tu la ramli eh ?? hbs knp ayu jd kuanghajo sgt tu ek ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Izlan yusof too ayah tiri ayu,,ramli too,,ayu kuang hajar ngn ayah tiri dier sebab dier kata kmatian ibu dier dsebabkan ayah tiri dier too..

      Padam
    2. Izlan yusof too ayah tiri ayu,,ramli too,,ayu kuang hajar ngn ayah tiri dier sebab dier kata kmatian ibu dier dsebabkan ayah tiri dier too..

      Padam
  8. kat mana bole dapatkan episode akhir tanggang ayyu yea... terlepas la ulangan...plesase

    BalasPadam
  9. blh dptkan saya apa nama lagu OST tanggang ayu tu apa yerrr

    BalasPadam
  10. lagu rossa. tajuknya Kini. marcell pun ada nyanyikan lagu ni

    BalasPadam