Sabtu, 2 Februari 2013

OH POPIA..SEDAP BETUL DIKAU NI

sape x mkn popia..pi jauh2 hahahaha
saya hantu popia...ni kali ke2 beli popia kat area Bukit Jambul Mall


sedap dimakan panas2 wooooo 
Popia goreng rangup
Popia basah sambalnya mantop aiii loiiikeee


semua dah selamat lam perut..alhamdulilahhhh



lama giloss x dpt award..tup2 rini dpt award dr isabella..isabella la sgt kahkahkah
dpt award ABPKT (Anugerah Bintang Pen-Komen Tegar) hahaha
sukatik je tambah Bintang disitu..muehehehe

Thx lu sbb kasi guwa award..guwa sgt sebak smpi ngis terkencing lam suar hahaha ok tipu :)



enjoy ur wiken..el keje sabtu..so bw sampai lebam boleh hahaha

9 ulasan:

  1. tahniah el...dan selamat bertugas..

    sy suka mkn popiah basah...
    bila makan tu terasa sayur dan sambal kat dalam dia...fuhhhh layaannn..

    harus carik kat pasar mlm ptg nih...huhuhuhu

    BalasPadam
  2. tahniah.. wah bintang klip klip ko yer el.

    aku pun di kerah untuk datang kerja setelah sekian lama malas nak kerja sabtu. padan muka aku.

    tapi best jugak. reja dok kutip goodies CNY . nyum nyum nyum...

    BalasPadam
  3. dah lam perut baru nak tayang kat haku.

    wahai hantu popia .. bak sini sikit popia tu. kalau idak aku sumpah ko jadi popia. pas tu aku makan ko. hahahaha

    BalasPadam
  4. alamak sedap nya. suka la dgn popia basah. terliur sudah tgh pic.

    BalasPadam
  5. terliur tgk popia tu.. ;)
    tahniah EL dpt award !!..

    BalasPadam
  6. i miss BJ so much!!!!!HUHUHU...oooo..hantu popia eh...senang la nak jamu..haha

    BalasPadam
  7. lu ni mmg kaki kencing beteii la . asyik nak mengencing org ajek . kahkah . sbg balasan , bagi aa popia lu tuu . guwa terliur sampai nak terkencing dah ni .

    BalasPadam
  8. sedap meh popia tu.. aaaa aritu makan kt opis tak cukup! saya emos je haha.. btw, saya pun dpt award lah dr bella ni, tp x buat lg entry dia :D

    BalasPadam
  9. hantu popia ye...nanti leh jadi tokey popia pulak, ye..

    BalasPadam