Ahad, 3 Februari 2013

NASI BRIYANI AYAM MASAK MERAH DALCA SAYUR

lau awal bulan dpt gaji..sure el akan msk spesel tuk famili..awal bln je lah tgk lah keadaan ekonomi caner hehe..so rini el msk nasi briyani, ayam masah merah dan dalca sayur..pagi2 dah terjah market Bayan Baru (market yg sllu el p) dengan menaiki moto..lau nek kete konpom parking xde..lau ada pun jauh...el pi sorang je..anak2 tggl ngan abah derang


before ni el nah msk nasi briyani..ayam masak merah pun sllu gak masak..yg x nah msk tu dalca sayur...suami el mmg suka dalca ni..lau mkn ngan nasi briyani lagi lah mantop hehehe...


1st el msk dalca sayur ni tak menjadi..ntah ape yg silap..so rini mmg lulus lah..mmg cukup rasa dan sedap hehehe..so el amek resepi dari Cendana Kasih



oklah nak rehat sekejap..penat bersilat kat dapur ekekeke...

8 ulasan:

  1. aaaaaaa sedapnye.....da la tgh lapar gile2 nie. tgk entry makanan teros bukak laju2....

    BalasPadam
  2. Sdapnye sambal ayam tuh! Adoii leleh dibueknye!

    BalasPadam
  3. perrgghhhh.... nih yang meleleh air liur nih. meh post kan untuk fyna.

    BalasPadam
  4. pergh !! rajinnyer masak..kiter ni nth bile ler nak masak2 mcm tuh..seingat last msak macam2 n sedap2 thn lepas, tu pon sblm preggy, masa preggy langsung takleh masak..hehe

    BalasPadam
  5. sedapnyer...
    sesekali dihujun minggu turun ke dapur kan

    BalasPadam
  6. gojes...gojes..
    leh buat tempahan dh ni..huhu

    BalasPadam
  7. EL..kalau mama mai penang nanti buatkan mama `nasibriyaniayammerahdalca` tau.. ;)

    BalasPadam