Khamis, 14 Februari 2013

MASIH ADA CINTA - LAGU UNTUK SHARNAAZ | LAGU BARU SHILA AMZAH

kan el tgh ikuti kisah cinta terhalang Shila dan Sharnaaz ni
 dok gtau deh ada lagu baru tuk derang ni wey..haha

Sekitar jam 5.30 petang hari ini, Shila Amzah melalui akaun Twitter beliau mengumumkan lagu terbaru berjudul Masih Aku Cinta yang di’akui beliau di’tulis untuk Sharnaaz Ahmad

Lagu dengan iringan petikan gitar oleh Shila Amzah ini kami kira bukan dalam peringkat terakhir produksi tetapi cukup untuk memberikan gambaran tentang perasaan Shila Amzah ketika ini.


klik SINI untuk dgr lagu  


Lirik Masih Aku Cinta (Shila Amzah)

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu,memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

siyes mmg sedap lagu ni..huhuhu sebak lak eden :(


Dato CT nasihati Shila Jangan Belakangkan Keluarga klik SINI

9 ulasan:

  1. kesian jgk kat dorank berdua ni...tp rasanya baik bykkn berdoa~ mohon dipermudahkan urusan dorank kan el~

    BalasPadam
  2. hmmm..tu pasal..kesian kat diaorg..semoga diaorg temui kebahagiaan

    BalasPadam
  3. shiela jgn terlalu nampak terdesak ngan perkara2 mcm ni. leh jatuh saham ni..

    BalasPadam
  4. ehem syiela..betul nasihat dato siti..restu ibubapa penting..syiela masih muda perjalanan masih panjang..banyak lagi pilihan yg lebih baik dari sharnaaz..cewah2..pandai2 pulak mama nak nasihatkan ank orang !!.. ha2x..

    BalasPadam
  5. saya minat dia sejak dia menang asian wave...minat gila lagu zheng fu..tapi bila jadi macam ni..argh! dia juga manusia biasa...kesian shila..tapi hidup umpama roda..dia di bawah..dia akan berada di atas semula..all the best! perancangan Allah jua lah yg terbaik...

    BalasPadam
  6. kasian jg S Amza ni, apapun dia kena banyak sabar, tu ja pengubat hati luka. Kalau patah seribu dengan insan biasa..belum ada apa2. Tapi patah seribu dengan Allah lagi bahaya....

    BalasPadam
  7. sedih tgk berita semlm... tp aku x tau crita sebenaq lagu mana

    BalasPadam
  8. semoga shila tabah dan mulakan hidup baru dengan lebih baik.. dj rasa lagi ni memang akn meletup di radio nanti.. hehe

    BalasPadam