Khamis, 14 Februari 2013

JANGAN BELAKANGKAN KELUARGA - NASIHAT SITI PADA SHILA AMZAH

El mengikuti kisah2 percintaan Shila Amzah dan Sharnaaz ni..
smpi putus derang ni kan dan mcm2 dugaan yg mereka hadapi serta
menjadi perbualan seluruh Malaysia

Nampaknya kisah percintaan yang penuh halangan antara Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad turut mendapat perhatian daripada penyanyi nombor 1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza. Bercakap kepada Astro Awani, Siti menasihatkan Shila agar rasional dan tidak terlalu mengikut perasaan.


 Mungkin Shila boleh mengambil kata-kata nasihat daripada Siti untuk dijadikan semangat untuk meneruskan hidup seperti biasa. Antara kata-kata yang dikeluarkan oleh Siti ialah:-

Memang Siti memahami situasi Shila dan ND Lala. Shila memerlukan suara dan haknya jugak. Sebenarnya tidak salah tetapi pada masa yang kita juga tidak boleh melupakan ibu bapa. Sebab Siti dulu pun melalui keadaan yang sukar. Macam Siti dulu, selagi ibu bapa tak restu, memang Siti takkan mendahulukan mereka. Kalau ada jodoh itu, buat macam mana pun, kalau Allah dah tulis dalam Luh Mahfuz, itulah jodoh kita.

Tinggal kenangan


Shila ada buat video kt Utube dengan penuh sebak/menangis mohon maaf sekali "Pesanan Untuk Semua dan Ombak Rindu" klik SINI

nota bijik: sabarlah Shila...jodoh pertemuan ajal maut semua dariNYA kita hanya mampu merancang..smoga Shila lebih tabah menghadapi hari2 yg mendatang ewahhh cakpong2 :)

eh eh senyuman Sharnaaz tu mcm ND Lala sekali pandang kan hehe

12 ulasan:

  1. mane tau jodoh dia dgn lelaki lebih baik ke kan.

    BalasPadam
  2. bukan doakan diorang xbersama..tp adik ase Shila tu terlalu baik tuk Sharnaaz..
    and betul tindakan ND Lala tu...

    BalasPadam
  3. kite tak suka aih shilla buat video nangis2 bagai.. haihai..

    BalasPadam
  4. adei.... sian dugaan semua ni.

    BalasPadam
  5. insyaAllah, shila pasti boleh melalui semua ini ;)

    BalasPadam
  6. bila tgk utube shila nie ..
    dia dah macam org mati mak bapak lak kan
    nangis beria noooo
    macam dah x der lelaki lain yg mengantikan shaarnaz
    dia sedar tak , kalau2 allah yg akan alihkan cinta dia suatu hari nanti
    huhuhu nielah dia bila bercinta melebihi cinta kpd penciptanya
    uuuhuh ( adehhhhhhhh kan dah over ! ... akak bukan boleh dikk weh ! )
    muahhahaha

    BalasPadam
  7. ehem syiela masih muda..jangan ikutkan hati sangat.. :(

    BalasPadam
  8. betul apapun kan ibubapa yg melahirkan..rezeki besar jika mengikut nasihat ibubapa, ibubapa mana yg tak mahu anak hidup bahagia. Sebab kalau tk ada restu bahaya tak ke mana rumahtangga tu...ada ja bercerai..

    BalasPadam
  9. kenapa yew family halang hubungan dorang . . pelik jugak muni . . terimgin nak tao . . maklum lah muni ni lambat skit kalao pasal artis2 ni . . miahahaha .

    BalasPadam
  10. ND Lala lebih tahu ape yg terbaik utk anaknya.. Kepada Sharnaaz, jgn terlalu lancang bila berkata2 terutama dgn org yg lebih tua.. kerana mulut badan binasa dan yg lebih teruk lg, perwatakan dan pembawaan diri kte mencerminkn didikan ibu bapa.

    BalasPadam