Rabu, 20 Februari 2013

FIZZ FAIRUZ PUTUS TUNANG



Pertunangan Fizz Fairuz yang mencetuskan kontroversi sepanjang minggu lalu tidak bertahan lama selepas pelakon ini memutuskan ikatan pertunangan tersebut pada Ahad lalu selepas rasa tertipu.

Wanita yang menjadi tunang beliau itu untuk sminggu itu sebenarnya isteri kedua kepada seorang usahawan berusia 40′an dan mereka bernikah di Thailand beberapa tahun yang lalu.

“Saya benar benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” ujar Fizz Fairuz kepada Harian Metro hari ini.

“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku & kehidupan saya seolah olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun yang lalu,” tambahnya lagi.
“Khamis lalu, saya menerima mesej dari kawan kepada adik wanita tersebut & menjelaskan status sebenar. Malah saya juga sudah berjumpa dengan suami wanita itu pada Sabtu yang lalu”

Fizz Fairuz juga tidak menolak kemungkinan semua yang terjadi ketika ini merupakan buatan orang & Almy Nadia sendiri pernah menasihatkan beliau untuk berubat secara alternatif.

“Kepada semua, saya mohon maaf terutamanya Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Ini ujian terbesar sepanjang bergelar anak seni — kepada media kerana tidak menjawab panggilan kerana fikiran berserabut”


terkejut derrr bc lam rotikaya td..baru je bertunang kan..tulah org kata dan ketentuanNYA
xboleh nak tolak qada dan qadar..semuanya ada hikmah..xleh salahkan sape2..
yg Fizz sebut buatang org..mayblah pernah pun terjadi dalam kehidupan manusia ni..kita ni xtau ape sebenarnya yg berlaku hanya derang je yg tau..bgslah dah minta maaf pada Almy..adakah Almy akan menerima Fizz kembali???

18 ulasan:

  1. siyez...tersembur air kopi eden nie haaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah dah g lap muka tu..dah xcomey penuh ngan ayaq kopi hehe

      Padam
  2. tu la... sekali kne bini org wakakaka..

    sian pun ado kt mamat ni .. tu la lambt sgt pinang almy , kan dh dtg dugaan mcm2

    BalasPadam
  3. Ntah laa...semua yg terjadi ada lah hikmahnya..

    BalasPadam
  4. kesian fiz fairuz,, tapi apa nak buat, benda dah jadi. sabar je lah

    BalasPadam
  5. biaq betoiiii????macam2 dunia ni nooo

    BalasPadam
  6. adus...camnela jd kes camni...dia tak periksa tol2 ka~dunia oh dunia

    BalasPadam
  7. haah saya pon dengar kat radio pagi tadi.almy nadia nak terima dia balik?baik tapayah

    BalasPadam
  8. dia tak siasat gamaknyer.. tup tup bertunang.. bila dah kena tipu, cover cerita kena buatan orang.. huhu ops mulut jahat ni ;p

    BalasPadam
  9. ahahahh cian lak kat fizz nie
    sib baik almy diamkan diri
    kalau idok .. risau lak dia kena santau lak huhuh

    BalasPadam
  10. kesian plak haku rasa kat dia...
    saiko betul bekas tunang dia tuh..dah tau bini org buat la cara bini orang..hishhh doniaa doniaaa...takotttt mak..!!

    BalasPadam
  11. Pelik betul bekas tunang fizz tu. Apa fmily dya tak halang ke dh tahu anak dya tu bini org. Ish2 memalukan btul la pompuan tu. Dh gmbr tesebar merta. Memang kulit bewak la pompuan tu jnis tak rsa malu ni. Sakit pulak ati kita ni. :p tetiba over emosi.

    BalasPadam
  12. ehem tak tahu mama nak komen apa..macam2 perangai manusia ni..dah kawen pun bolih bertunang lagi?..semuga jadi pengajaran kat fizz..

    BalasPadam
  13. Macam mana la boleh silap pilih ni.....jap aje lepas tu cancel plak....

    BalasPadam
  14. tunang ngan tunang org pun dha dosa inikan pulak bini owang kan..kan..

    BalasPadam