Selasa, 5 Februari 2013

ALANA POLKODOT SHAWL GIRL AND THE MIRROR









hahah tajuk dah mengalah tajuk filem daaaa

ini budak pantang nampak mama dia pakai tudung sure igt nak kuar..dia yg teruja lebih melompat2 ye ye ye ye ye ntah hape2..sakan no

smlm pi lah sj pakaikan dia shawl el tu...tup2 terus tgk cermin..haaaa gelak ngekek la dia..mcm2 memek muka dia buat..pandaiii no haha

kalau kain tudung bersepah..ini budak lah punya keje..abis dia amek pakaikan pas2 xreti nak sangkut balik haha


nota bijik: byk2 shawl..shawl ni el paling suka pakai :)



11 ulasan:

  1. like!ceria warnanya..cam tuan punya gak!eheeee!

    BalasPadam
  2. ala2 .. nie siapa punye kerja nie ..
    mak dia ke anak nieee ekekek
    cute ! ;;)

    BalasPadam
  3. alahai.. sukanya dia tengok cermin tu. dengan shawl bagai. cayalah alana. pas ni leh ajaq Aleesya pulak tau.

    BalasPadam
  4. comel sgt.. suka tgk aksi anak el mengadap cermin tu..

    BalasPadam
  5. alahai..comelnyer..
    dh jd cam awek dah..

    BalasPadam
  6. hamboi eksaited kemain dapat bergaya. nasib baik comel :D

    BalasPadam
  7. gadis mirror yerr...
    sesuai jer shawl tu ngan dia, comel

    BalasPadam
  8. amboi tajuk nak gempak aje . chait . hahaha .

    comel gilee alana . lagi comel dari mama die . hahak

    BalasPadam
  9. comeynya dia..ank sapa la tu..

    BalasPadam