Khamis, 21 Februari 2013

ALANA NAK PERGI SEKOLAH LAH MAMA!!


pagi2 lau alana terjaga sure dia pun nak ikut babah pi antaq abg danish skul 
lau x bw dia merajuk sembek manjang haha


hahaha pakai helmet terbalik..ikut suka dia je ..ngan beg besaq gedabak tu..sempat lagi tgk upin ipin


babah paggey alana..lets go and alana ckp eaagooo comel x hahaha  
babah say jum jum jum...alana pun say ju ju ju hehehehe ngan mulut moncong





20 ulasan:

  1. hehe , comel . tak pe lah . dia bersemangat nak g sekolah tu .

    BalasPadam
  2. xcited la el, tgk abg g skull.. kak arwen dh g tadika blom.. klau dh pegi lg2 la dia xcited nk ikut ehhee

    BalasPadam
  3. hikhiks besor lagi helmet dari tuannyer...mesti dia sunyi dok umah tue yg kalut nak g skul tuhh..arwen pon dah p skul ker weh?

    BalasPadam
  4. alahaiiii comeinyer dak yg nk g sekolah ni :) peace utk dia

    BalasPadam
  5. comeinyer.....huhuhu....bagosla...semangat alana nak p skolah...aunt dulu asal nak bangun pagi p skolah ja meraung meroyan nangis...sampai org tua naik fedap!hahaha

    BalasPadam
  6. dia pun macam xsabar2 nak p sekolah nanti.hehe

    BalasPadam
  7. comeinyer !! cian dier pkai helmet terbalik..naper ler mama dier tak betuikan ek? habis 1 malaysia nampak ni..hehe

    BalasPadam
  8. hahahahha semangat tu penting. terbalik pun takper, janji ikhlas. wahhhh comey la wei. meh rempit ngan JJ meh.

    BalasPadam
  9. cutenya alana..walaupun pakai helmet terbalik..tak sabar nak sekolah..he2x..

    BalasPadam
  10. irfan la ni ada helmet sdiri dah..

    kalau keluar je..siap tunjuk helmet nak nek motor..haha

    BalasPadam
  11. hahaha.... beg tu sampai ke kaki. mak ai besarnya beg. leh muat ko alana..

    sama la mcm Aleesya. tiap tiap pagi duk ikut papa pi hantaq abang mirul ke sekolah.

    BalasPadam
  12. kang dah besar jgn malas2 pegi sekolah pulak, hepppp! :p

    BalasPadam
  13. Heheee, comel je..
    Tak sabar nak ke sekolah la tu.. :)
    Good girl :D

    BalasPadam
  14. wei, el...tu alana pakai helmet sendiri ke.....hang yg sj pakaikan???

    Comel jer alana. Nampak mata dia jer bila pakai helmet tu, kahhh

    BalasPadam