Jumaat, 8 Februari 2013

AISKRIM CIPTAAN ABANG DANISH



 tudia haihhh askrim besaq gedabak hasil ciptaan ahmad danish zikry
ni lah koje dia ari2..buat milo letak lam gelas (budak ni pandai bancuh ayaq milo ok)
pas2 taruh lam peties
ha jd lah askrim milo..ko hado hahahaha siap ado pemegang tu haaa kau


 menikmati askrim milo petang2..kemain dia taw


mengunakan gelas besaq gedabak ni lah 


npk x apa yg aii nampak..hahaha tu sudu..dia letak sudu sekali lam gelas tu...at least leh jd pemegang ketika mkn..cleber x uolsss hahaha

27 ulasan:

  1. besaq gabaknya icecream...
    bagus2... x yah beli btg icecream, guna sudu pon bolehhh.....

    BalasPadam
  2. hehehehe...mmg sedap aiskrim mcm ni..lagi sedap dr paddle pop.

    BalasPadam
  3. same la ngn anak buah sy kak..camtu la die wat eskrem sndri..
    pasni suh gune mangkuk plak kak..
    lg besarrrr...hiks

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,

    Saya dari QuranKini.com ingin ingin menjemput saudara/saudari untuk menyertai program affiliate kami (produk: Al-Quran Digital) dan menjana pendapatan tambahan melalui blog ini. Ia baru sahaja dilancarkan pada 8 Februari 2013 (Jumaat).

    Caranya mudah sahaja: -
    1. Daftar PERCUMA di QuranKini Affiliate > Klik pada butang 'Klik Di Sini Untuk Mendaftar'
    2. Login akaun anda.
    3. Pilih tab 'Bahan Promosi' > 'Banners/Links'
    4. Copy & paste link pada blog anda

    Setiap unit yang terjual, anda bakal menjana RM50.00 dan bayaran komisyen dilakukan setiap minggu terus ke akaun bank anda. TIADA sebarang limit berapa banyak pendapatan yang anda boleh jana. Mungkin mampu mencecah RIBUAN ringgit sebulan!

    Malah bukan itu sahaja, bayangkan ganjaran pahala yang bakal anda terima setiap kali pembeli membaca Al-Quran Digital tersebut = pelaburan akhirat.

    Terima kasih,
    Team QuranKini

    p/s: Sila sebarkan jemputan kepada rakan-rakan anda yang lain. InsyaAllah mendapat keberkatan bersama!

    BalasPadam
  5. umakaiiii....

    samo la cm abg akil , dh pandai wat milo sdiri

    BalasPadam
  6. bhahaha cleber sangat ! oo ni keje kamu ye danish . udah le mama kamu tu main ratah aje milo 3 sudu . sebab tu cepat aje kosong balang milo tu . hahak

    BalasPadam
  7. cleber ler danish !! awesome ! hehe

    BalasPadam
  8. cleber la si danish ni...gaya akk kecik2 dlu..aiskrim buatan sendiri..huhuhuhu..perisa milo..nyam2..

    BalasPadam
  9. amboi2 abang danishhh pandai !
    ekekke .. anak2 akak dulu selalu buat
    skrg mereka dah malas ;)

    BalasPadam
  10. lama tak buat camni! hahaha pandai2 :D

    BalasPadam
  11. alololo....pandainya dia ^_^
    lepas nih fyna pun boleh try gak lah macam nih

    BalasPadam
  12. hahaha baru nak tanya batang apa yang dicucuk kat eskrem tu. skalai sudu la..hahaha adoi..

    BalasPadam
  13. haha sebijik perangai sy buat aiskrim camni masa kecik kecik dulu :p

    BalasPadam
  14. Sangat clever. Jangan buat macam anak sedara I dah la, kaut selut masuk bekas buh lam peti. Milo jugak tu kan.

    BalasPadam
  15. saya penah buat camni masa kekecik! :p

    BalasPadam
  16. cleber boi! aah kan penah terbuat sbb dh terbeku sekali dgn sudu huu

    BalasPadam
  17. amboi..besornyer aiskrim abg danish.. hehe

    BalasPadam
  18. Besarnya aiskrim abang danish ;D hehe

    BalasPadam
  19. abg!memang anak2 bijak!hahahah...

    BalasPadam
  20. gud boy..kreatif abg danish ni.. ;)

    BalasPadam
  21. hahaha kreatifnya...jimat dan lazat...eh? le bat tagline produk ni hahaha!

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum,...
    wah eskrimnya hendak dibagi hhe..
    salam kenal dari blogger indonesia.

    BalasPadam
  23. Pasni nak minum Milo buatan abg Danish la :)

    Hehhee kreatip tol la :D

    BalasPadam