Jumaat, 18 Januari 2013

NOR ANGGUN RAVERRA - ANAK COMEL REBECCA NUR ISLAM

 Semua sedia maklum pada 2 November lalu pelakon cantik Rabecca Nur Al Islam telah selamat melahirkan cahaya mata perempuan yang diberi nama sebagai Nor Anggun Raverra.

Secara umumnya, Anggun kini sudah mencecah usia hampir 2 bulan lebih dan melalui laman Twitter milik Rabecca, aktres cantik ini telah kongsikan beberapa keping foto puterinya.

Dalam pada itu, menerusi foto-foto yang dimuat naik oleh Rabecca, dia telah melahirkan rasa bersyukur dan merasa gembira dengan kehadiran cahaya mata yang comel ini.


  

alolololow tomeynyer...pipi tu yg x tahan...


comelnyerrrr..cantek mata


heyyy senyum :)



tgk ni plak..alololololo..ni lau dpt mau el cium2 peha..geram sgt..anak2 el ms kecik sllu sgt..then wat kat perut..wat bunyi brrrrrrrrrrrr hehe


ermmm cium kang haha


dah jgn kacau anggun nk tido...krohhhhhh fufuhfuhfuhh heheh comel


nota bijik: perghhh nama cun abisss..apa maksudnya eh..nama anak Eira Syazira lak Ammara Sofea Rose...fuhyooooo...Ammara = wanita yang kuat iman Sofea = menawan Rose = bunga rose..cantek lah maksud dia kan...

papepun smoga kalian jd anak yg soleh dan terbaik tuk kedua ibu bapa kan..

alana..mama nak adik sorg lg boleh...aik mtk kt babah lah haha...

10 ulasan:

  1. comel & bam bam nyeeee anak rebeca nie.. mmg anggun kene ngn nama dia... montel... gerammmmmmmmmmmmmmmmmm :D

    BalasPadam
  2. comel...mak nyer pon cantek..menurun dr mak nih..

    BalasPadam
  3. comeyyyy..best cium bau bb...

    BalasPadam
  4. comelnyaaaa
    terbelit2 dahh dik ko sebut muahhaha
    aduhaiiii kepinginnn nieee !

    BalasPadam
  5. geram tgk gambar yg kepala dia dh botak tu... comeiii sgt

    BalasPadam
  6. wauh tomeinye~hihihi...tak lama lg turn krole lak hihii

    BalasPadam
  7. comel.. tp nama raverra.? haih..macam-macam.

    BalasPadam
  8. perghh nama ! masing-2 nama macam nak masuk contest aje . ngehh . papepun , jangan takde makna sudah .

    BalasPadam
  9. alahai semangatnyeee anak dia. bam bam lagi tu. alolo geramnya tengok

    BalasPadam
  10. ehem comilnya baby dia..tahniah buat rebecca dpt baby yg sgt cute..rasa nak tarik pipi dia yg debam tu.. :)

    BalasPadam