Selasa, 8 Januari 2013

MANGSA TERSEPIT DI ATAS DASHBOARD KERETA


Pulau Pinang - Kira-kira jam 8.30 malam semalam didapati seorang kanak-kanak perempuan berusia 1 tahun 10 bulan menangis akibat tersepit di atas dashboard sebuah kereta. Kanak-kanak tersebut tidak meronta sama sekali cuma menangis supaya diselamatkan.

Kanak-kanak itu telah berjaya diselamatkan oleh ibunya. Kanak-kanak tersebut yang bernama Nur Alana Delisha didapati tidak mengalami apa-apa kecederaan cuma trauma apabila ditunjukan dashboard kereta itu terus dia menjadi ketakutan. Sekian.


Ok ok semua cerita di atas adalah TIDAK BENAR. Ni gara-gara mama dia pya kerja la ni Suka sgtlah mengusik anak. Semalam sj lah letak alana kat atas dashboard kereta tu. Aik sekali muat pulak. So sj lah letak lama2 kt situ sekali dia nangis hahahaha

 

Huhuhuhu huwawaaaaaa..ngis punyalah comel hehehe


Bila aku tunjuk dashboard kereta tu terus dia tutup muka..

mama: nak nak duk sini x
alana: tutup mata sambil geleng kepala

hahahaha...mama dia sgtlah suka mengusik :) sori ea adik..sjlah mama usik kamoo.dah kamo tu comel sgt kecik lagi..t besar kamoo lak usik mama kahhhhhhh

16 ulasan:

  1. Tu dia Elllll.....dapat dia ngusik anak...ish..ish..hehe..

    BalasPadam
  2. hahaha jahat gila lah kak . kesian budak tu . ish ish tak mithali mcm bella la kak el ni :p

    BalasPadam
  3. hihihi..kesian alana...terus trauma tgk dashboard..hihi

    BalasPadam
  4. nakal noh mama dia suka usik alana...

    tp cute noh depa kena usik..haha

    BalasPadam
  5. hang memang kejammmmmmmmmmm

    BalasPadam
  6. hahahaaa...ksian alana yg tk bsalah..hahaha...

    BalasPadam
  7. hahhaa...
    mcm kebetulan plak
    aku pon ada nk story pasal nih jgk
    tgu next week kot hahhaa...
    cian alana yerr

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. hahaha camno la leh terselit.mesti dia berangan2 nak jadik pelapik dashboard :D

    kakak samat taun baruuuu~~~

    BalasPadam
  10. huhuhu...cumilnye dia tersepit kat dashboard tu..camnela dia bule ada idea p baring2 kat sne hihihi~

    BalasPadam
  11. hahahaha...punya la pikir camna la leh tersepit kat dashboard!LOL!....

    BalasPadam
  12. dik ! ko x der kerja lain erkkk
    dera anak nieeeeeeeeeee

    kijammmm ko bg kat akk .. biorr akak jagaaaaaaaaaaa ngehx3 ..........

    BalasPadam
  13. hihihi..kesiannyer dia...
    jadi mangsa buli mama ye..hikhikk..
    tp sweetje..

    BalasPadam