Rabu, 9 Januari 2013

LIYANA JASMAY NIKAH 2 FEBRUARI


Keputusan pasangan ini untuk menunda tarikh perkahwinan selama seminggu dari tarikh asal sebenarnya sebelum ini menjadi buah mulut para peminat — entah kenapa pun kami tidak tahu.


Namun, tarikh 2 Februari 2013 seperti yang di’rancang Liyana Jasmay dan Fathudin Mazlan untuk menjadi hari bahagia mereka bakal menjadi nyata.



Liyana Jasmay khabarnya sudah pun mula mengedarkan kad jemputan perkahwinan beliau kepada 100 media terpilih & kira kira 2,000 tetamu jemputan ke majlis bahagia beliau nanti.


 Seperti yang di’khabarkan sebelum ini, Liyana Jasmay & Fathudin Mazlan akan di’ijabkabulkan pada pagi 2 Februari nanti — majlis persandingan akan berlangsung pada sebelah malam di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).



 Majlis menyambut menantu di’sebelah pengantin lelaki akan berlangsung pada 9 Februari 2013 di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur.






nota bijik:  xsabar nak tgk Liyana berbaju nikah dan sanding surelah somel n sweet2 je mcam aiii haha

8 ulasan:

  1. bkn dia tgh blajaq kat oversea ka skrg nih?
    moga selamat semuanya..

    *weh, mlm ni hg terjah KR ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia baru abis je belajar..6 bln je hehe
      aku terjah lunch t..ang pi malam ea..celebrate besday ang no

      Padam
  2. aduh hensem sungguh fathudin ni . dah la kening macam shin chan , hutan di dagu macam suami bella ; jason statham . fuhh cair nengoknyee !

    BalasPadam
    Balasan
    1. suami la sgt si jason statham tu...piiiiirahhhhhhhh hahahaha

      Padam
  3. aah dia nie memang chomel ! ;)
    akk pun x sabar ekek ;)

    BalasPadam
  4. diorang nih comell lah... :)

    BalasPadam