Rabu, 30 Januari 2013

LAGI KANAK-KANAK DIJUMPAI DENGAN PENYEPIT BAJU


Pulau Pinang 29 Januari 2013 - Seorang kanak-kanak perempuan dijumpai menangis akibat rambutnya disepit oleh penyepit baju. Mengikut ibunya, kanak-kanak perempuan tersebut leka bermain bersama abang dan kakaknya dengan penyepit tersebut sambil itu ibunya pula sedang leka menonton drama Setia Hujung Nyawa (ok time nak type ni rs nak gelak berdekah3). Ketika drama itu diselangi dengan iklan, ibunya cuba membuat jenaka dengan mengepit penyepit tersebut dirambut beliau lalu anak kecil itu rasa seronok dan menyuruh ibunya mengepit penyepit rambutnya pula. Abang dan kakaknya sama-sama menyertai ibu mereka. Menurut ibunya lagi, mula-mula anak kecilnya sangat seronok bila rambutnya dikepit tetapi kemudian menangis tiba-tiba dan meronta supaya penyepit itu ditanggalkan. Lalu ibu dan kawan-kawanya (abg dan kakak) sama-sama menanggalkan penyepit tersebut. Kanak-kanak tersebut akhirnya selamat dan tiada kecederaan berlaku. Sekian


hahahahahaha ha bkn mama el yg buli ok..budak tecit tu yg suh kepitkan
pas2 nak ngis2 pulak..tp comel lah hahahahaha alanaaa..alanaaaa..


10 ulasan:

  1. sian..kang org yg tgk tnpa baca citer sebnr kta budk ni kna dera lak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sbb tu kena baca sampai habis :)

      Padam
  2. Balasan
    1. nti besar anak buli mak..mmpus haha

      Padam
  3. elok dh bersepit tu...naper tak sangkut terus jer, EL?? hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ish akak ni...tu dah teruk sgt smpi sangkut..hahah perli el ea...geget kang

      Padam
  4. hahaha , kesian budak tu . adoii . hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha xde papelah alana tu..ok je..xsakit pun..melawak ngan anak2...dulu anak el lagilah dia sepit kat rambot atok dia haha

      Padam
  5. hahaahaha.....hadoiiilaaaaaa......jadi kenang2an bla depa dah besaq nt

    BalasPadam
  6. hahahaha kesian dia.....comel sgt da mintak sepit2 nak nanges plak lepas tu

    BalasPadam