Jumaat, 4 Januari 2013

KEMBAR SITI NURHALIZA??


Kembar Siti?Menerusi laporan media dari negara seberang ini, Siti Liza atau nama sebenarnya Resriliza, 25, sememangnya mempunyai ciri-ciri seperti Datuk Siti Nurhaliza.
 
Menurut mereka, Malaysia bakal mendapat pesaing yang sangat mirip dengan Siti Nurhaliza, bukan saja dari segi paras rupa, malah vokal dan juga genre muzik. Untuk pengetahuan, penyanyi ini memang sengaja dijadikan hampir serupa dengan Siti Nurhaliza oleh sebuah syarikat rakaman dari Indonesia.

“Saat pertama kali saya lihat dan dengar suaranya, saya langsung tahu anak ini harus dikemas seperti apa,” ujar Arnold dari Talenta Indonesia.

Apa komen anda. Jom tgk video beliau klik SINI


 sumber

nota bijik: siyes xde lgsg mcm siti..sore lgi lah x sama..mn leh lawan siti woiiii..kt msia pya siti pun byk tp still tiada tandingnya hehe

13 ulasan:

  1. x dpt nk tgk videoklip dia... tp tgk ropa pon mana sama.. kot warna kulit ja kot sama hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. el..
      aku baca kelab jutawan yg hg letak tepi tue
      hg register ka?
      aku takott plak nk join

      Padam
    2. yup aku register..tp hat ni bkn mcm nuffnang ok..aku lama x aktif lam x aktif tu dptlah income..xtentu ikut nasib..tp sekali org register under kita dpt lah RM50..tp modal ko kena 100 lah..mula2 tu ko kena struggle skit..pandai promo...aku dulu mmg kaw2 promo..alhamdulilah xsmpi smggu aku dpt balik modal..n so far dah setahun lebih dptlah lam RM600..ikut nasib beb :)

      Padam
  2. hmm..tak sangka pulak indon pun nk wat klon siti...utk tujuan apa ntah laa. Siti tetap siti...P.Ramlee tetap p.ramlee...sudirman tetap sudirman...takkan ada yg dpt ganti.

    BalasPadam
  3. indon memenag kak lona oi.. pas ni mula la nak ngaku yang siti tu dorang yang punya. mcm dorang kata mawi tu org depa. pelik..

    BalasPadam
  4. indon nih memg nk meng aje....memg tak sebijik ngan dato' ct pun

    BalasPadam
  5. haha.. slalu diorg kata kita ni byk tiru dia.. skrg sape tiru sape.. haha

    BalasPadam
  6. huwarrgghhhh....x samo langsong!!!!huhuhuhuhu

    BalasPadam
  7. eh.. xmalu main tiru2... xasa originaliti langsung!!!

    BalasPadam
  8. ehem.. ni mesti org2 sana minat giler dgn dato` siti..sebab tu dia buat klon tok ti.. ;)

    BalasPadam