Khamis, 31 Januari 2013

KARI IKAN BAWAL PENANG MALI


dah kawin ngan org penang ni..xleh lepas dari masak kari...smggu 2 3x gak lah masak kari..dah semua hantu kari..lau orang penang x mkn kari..bkn org penang derrr..hahaha
ni kari bawal smlm pya menu..cam biasa smbil dinner tgk setia hujung nyawa hehe

ini kali talak santan...letak ayaq asam jawa byk2..mmg leh tahan 1 2 hari gak lah..lagi lama lagi sedap..percaya?percayalahhhh lagi sedap cicah ngan lempeng dan roti yeayyy haha


11 ulasan:

  1. nape nmpak ikan tu mcm tersenyum je kat dlm periuk tu?..heheehe

    nmpk sedap kari tu...da penang mari kari je la makanannye ek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ikan tu senyum sbb dia dpt masok blog hahahahahahaha

      Padam
  2. hamboih rasa terliur pula bila tengok lama2 ni, hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn tenung lama2..nti lama2 kau tak leh tido malam asik termimpi kari ikan bawalku hahaha

      Padam
  3. Sedapnya..Td Baru Makan Kari Kepala Ikan..

    BalasPadam
  4. alamak kak saya mana makan bawal

    P/s : bunyik macam la akak tu nak masakkan utk ko Pejal

    BalasPadam
  5. mak aihhh terangkat vontot akak tgk dikk ! ... ;))

    BalasPadam
  6. ha.. memang kari tak de santan sodap. aku suke suke suke sejuta kali.

    BalasPadam
  7. mesti kaw kari kak el ni tgk pun tau tapi kazaa tak suka makan kari hukhuk kari ketam je dia suka benciii

    BalasPadam
  8. fulamaks el...yummmy...nampak sdap r kari ikan tu...pergh! kalo ade lempeng...argh!!!! air liurku melimpah2 ni~

    BalasPadam
  9. ehem en.papa suka kari kepala ikan camtu.. :)

    BalasPadam