Jumaat, 11 Januari 2013

KANAK-KANAK YANG HILANG BERJAYA DIJUMPAI KETIKA LEKA BERMAIN KOMPUTER


Dalam kepekatan malam yakni detik 12 malam, semua orang sedang nyenyak tidur tiba-tiba seorang ibu rasa tidak sedap hati dengan tangan beliau melilau mecari kelibat anak kecil beliau. Terkejutlah ibu tersebut bila kelibat anak beliau tiba-tiba tiada di sisi. Lalu ibu tersebut bangun dan keluar bilik mencari anak beliau.

Dalam keadaan samar-samar yang bermandikan cahaya dari sebuah komputer, ibu tersebut dengan perlahan-lahan mengintai dari bilik dan didapati ada kelibat seakan-akan kanak-kanak yang beliau cari tadi. Ibu tersebut berasa sangat musykil siapakah gerangan kanak-kanak tersebut.


Bila diamati dengan penuh tawaduk, ibu beliau baru perasan yang kanak-kanak tersebut adalah anak kecil beliau yang hilang. Apalah yang anak tersebut sedang lakukan?Bila di intai-intai nampak macam tengah baca buku..haiii rajin betul budak kecil ni study malam2..haha


Bila lampu dipasang, haaaa tudia..adik wat pe malam2 ni ngan komputer mama?takan tgh blogwalking plak..adik update ape lam blog mama?haha


Siap menyengeh xhengat ha kau..hahahaha dah dah adik woiii..jum lah tido..dah pagi ni..esok mama keje lah..:)

8 ulasan:

  1. seb baek dpt tangkap xtvt bdk ni...
    so xde la misteri sngt sape yg duk wat kan entry yg di publish tgh mlm...hiks

    BalasPadam
  2. hahaha.. lucu la.. berani dia main dlam gelap sorg2 yer .. :)

    BalasPadam
  3. haha...elok jer dia dok sengsorang ngadap skrin..ish..ish..

    BalasPadam
  4. pandai dah ni..cmna la bleh dia duduk situ.hehe

    BalasPadam
  5. bukan main lagi dia yee .. bikin suspen ! ;)

    BalasPadam
  6. ehem adik..adik..pasni El bolihlah lantik adik jadi `PA`..untuk tolong updatekan entry, kalau EL sibuk !!..ha2x..

    BalasPadam