Rabu, 30 Januari 2013

IKAN PARI BAKAR


ari isnin lepas en. suami ada beli 2 ketul ikan pari..suhnya buat bakar2..ekceli el xnah msk ikan bakar2 ni..sllu mil yg buatkan..so ritu mil balik dr pondok..so dia lah yg bakarkan...mil bakar ikan tu xde letak pape..pakai bakar arang lak tu...rajin betul...then tgglah seketul lagi...

esoknya mil balik pondok..so dptlah el buat ikan pari bakar ala el..el bakar atas kuali non stick je..el siap buat sambal nak bakar sekali..sambal tu senang jek..sambal yg el letak lam ikan cencaru tu el perapkan dengan ikan pari ni..so bila bakar..el bakar sekali ngan sambal tu..sbb el nah tgk org bakar letak macam sambal atas ikan tu..

so bila siap bakar..mmg ada rasalah sambal kt ikan tu..xde lah plain je..heheh sedap dimakan dengan ayaq asam :)
 
dah pandai bakar2...boleh lah pasni nak bakar2 lagi..haha

15 ulasan:

  1. ohoiii!!ikan kegemaran cheery ni taw.tambah klu masak asam pedas pari xtoleh belakang dah..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooiii opocot kau..hahaha terkejut k.el ko ni...sib bek lah jantung k.el kuat g...hehehe..yelah2..jgn toleh blkg ok..t ikan pari ilang haha

      Padam
    2. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih.
      angka;GHOIB: singapura

      angka;GHOIB: hongkong

      angka;GHOIB; malaysia

      angka;GHOIB; toto magnum

      angka”GHOIB; laos…

      angka”GHOIB; macau

      angka”GHOIB; sidney

      angka”GHOIB: vietnam

      angka”GHOIB: korea

      angka”GHOIB: brunei

      angka”GHOIB: china

      angka”GHOIB: thailand

      ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D

      الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Padam
  2. bencilah sedap betul hish dahla fav ikan pari ni T_T

    BalasPadam
    Balasan
    1. cha..k.el xleh msok blog cha..ni add k.el
      elly_syok007@yahoo.com

      cepatlah accept!!!eeeeeeeeee hahaha

      Padam
  3. Gulpppppppppp...tertelan2 airlio mak tgkkan ikan bako tu el!!! lawankan dgn air asam, woooooo..mmg bertalam leh abis nasik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak ni...mengarut je bertalam2 nasik..hahahah sepak kang muahahaha
      sedapkan mak ikan pari cicah ayaq asam..mmg laki bini leh gaduh berebut ikan pari ni hahaha

      Padam
  4. favouriteeeee sangat ikan pari bakar!!! aaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak k.el mskan tuk moss????kim salam hahaha

      Padam
  5. ikan pari ni aku suka makan dengan ayaq lawa.. hmm.. tetiba aku teringat ayaq lawa tu. lama betul tak buat.
    CNY ni nak suh mak aku buat la. cicah ngan ikan pari.

    jeles tau MIL hang bakaq ikan tuk hang. aku nak suh mak aku bakaq tuk aku gak. ayat dengki.

    BalasPadam
  6. MY FEBERET NI..PARI BAKAR... SEDAP

    BalasPadam
  7. Perghh..menarik nih..sek bek x terasa nk mkn..ekekeke

    BalasPadam
  8. perghh kak el masakkan yg ni la untuk bella . nak buat berbuka nanti . delivery ke rumah bella ok . bhahaha

    BalasPadam
  9. ssst...terlioq aih...
    terbayang2 tulang2 lembut ikan pari ni..

    BalasPadam