Jumaat, 25 Januari 2013

IKAN CENCARU BELAH BELAKANG

ada org panggil ikan cencaru
ada org panggil ikan jaket
kowang plak panggil ape ikan ni hahaha

ikan jaket ni en. suami yg beli..3 ekor..suh wat ikan sambal belah belakang...ada org panggey ikan sexy belah belakang kehkehkeh mcm2...

this was my 1st masak ikan belah belakang ni...so a bit riso gak lau2 x jadi..mula2 igtkan nak bakar aje...siap suh en. suami pi amek daun pisang..last2 haii dah kul 6.30 ni...sat lagi drama Setia Hujung Nyawa nak start..kita goreng sudahhh hahaha..en. suami pun kata..alahh goreng jek..t aii beli ikan pari...kita bakar kita bakar hahahaha..apa saja untukmu (tetiba)


ikan cencaru yg telah di goreng..xnpk lak sambalnya..
xkisah janji tiga2 ekor abis :)



ni lak air asam..igtkan td nak bakar kan ikan tu.nak cicah ngan air asam ni..last2 goreng2..cicah pun sodappp..giler pedas menusuk jiwa raga..



jambu air..sil (bs) yg bagi..ape lagi amek kicap belacan cili padi gula skit...wowwwww kecur lidah bila teringat hahaha



6 ulasan:

  1. perghh... mmg kecur air liur. nak2 jambu air tu.. nyum3..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih.
      angka;GHOIB: singapura

      angka;GHOIB: hongkong

      angka;GHOIB; malaysia

      angka;GHOIB; toto magnum

      angka”GHOIB; laos…

      angka”GHOIB; macau

      angka”GHOIB; sidney

      angka”GHOIB: vietnam

      angka”GHOIB: korea

      angka”GHOIB: brunei

      angka”GHOIB: china

      angka”GHOIB: thailand

      ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D

      الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Padam
  2. Aku panggil ikan cencaru. Selamat. laki aku tak suka makan pong. hahahaha...

    Bukan tak suka buat ikan ni. bila goreng kang semua minyak tu dah tak leh pakai dah. habis semua hitam. merah bagai.

    tapi kalau beli mentah tu murah je kan. sekali ko beli kat kedai yang belah belakang ni. nah hambek bersamaan dengan rega sekilo ikan ni utk sekor.

    BalasPadam
  3. hulumaks el..serius..terliur krole tengok ni...wuah! msti sedap tu kan~siap ada jambu air lagi..my fev tu~cecah ngan kicap lak...nyum2

    BalasPadam
  4. sedapnya kalau kitorg pg penang kak el jamu ni lah eh *sibuk je kazaa kat sebelah ni tumpang baca* haha

    kak el yg bunting tu kan ejaan dia memang bunting tp sebutan dia BANTING hahaha

    BalasPadam
  5. mama tak makan ikan..tapi selalu juga masak cencaru belah belakang kegemaran en.papa tu.. ;)

    BalasPadam