Rabu, 30 Januari 2013

HIS NEW TOY


aah skun ni en. suami ada toy baru..dah lama gak lah mende ni terbiar lam sebulan cam tu..bila nak beli peralatan mende ni..ada aje nak pakai duit tuk buat benda lain..so terbiar tp en. suami beli skit2 lah
anak2 dah teruja nak tgk ikan dalam akurium ni..smpi abg danish nak letak dinosour lam tu hahaha...yg kakak arwen suh letak kwn2 nemo lam tu..muahaha

aku dah angkat tangan..bab2 mende ni aku malas nak amek tau..ikan mati ke..tangki kotor ke ape ke..keje rumah byk nak buat..xde masa hahaha..pemalas yea..


nti kita tgk hasilnya jd mcm ni..:)


nota bijik: agak2 leh letak rumpai laut (kolagen) lam tu x..alang2 leh meniaga pure marine colagen yg tgh hot skun hehe

8 ulasan:

  1. cantik nya....
    bior dia la cuci el, mcm aku la.. ada jek kura2 n ikan dlm umah tp haram x bsh semua nasir yg basuh hehehe.....

    BalasPadam
  2. kalau rumpai laut collagen dalam akuarium tu sape nk makan kak el oi . hahakk . nanti bila dah decorate akuarium tu , kak el share la ye gambarnye ! :D

    BalasPadam
  3. cntik aquarium..kelakar pulak nk letak dinosour yer. sib baik tak request masukkan ultraman jugak. salam kenal2...folow sini jugaks. jemput ke blog saya. tq!

    BalasPadam
  4. sama la dengan aku , kalau bab nak dok belek ikan ke hape ke, memang tak kuasa aih..

    sendiri nak bela sendiri jaga. kalau idak tk sah bela teruih..

    BalasPadam
  5. Aku mmg suka sgt kalau bela ikan nih..tenang jer..kt penang x leh bela psl selaku x da kt umah..:-)

    BalasPadam
  6. saya pon baru berjinak2 nak membela ikan..

    setelah puas membela anak2 ikan suatu ketika dulu uhuk3 :P

    BalasPadam
  7. Dulu suka jugak bela ikan dlm akuarium tapi skrg ni hanya bela dlm kolam.

    BalasPadam
  8. wah...cantek akuarium dan accessori sekali...Soh somi hang jaga elok2 tau.

    akak dulu ada gak akuarium tp ikan2 ni terutama ikan mas...kuat makan dan kuat membuang...air cepat kotor lah.
    malas dh nk bela ikan...jenoh nk cuci cermin akuarium dan segala sampai kena seluk tangan kat dlm air dia. Terkadang gatai jgk tangan ni. Nak tukar seminggu sekali air tu malas pulak.., huhu..

    BalasPadam