Rabu, 9 Januari 2013

GAMBAR TERBARU ELYANA

  
Semenjak mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihan Khairul Anuar Hussin pada bulan November 2010 yang lalu, muka penyanyi dan pelakon terkenal Elyana kian sepi dalam industri hiburan tempatan.

Namun begitu, kini Elyana telah kembali aktif mewarnai dunia lakonan apabila mula muncul dengan drama terbarunya berjudul ‘Marsyitah’ yang kini sedang ditayangkan di TV2 pada setiap hari Rabu.

Bagi mengubat kerinduan para peminat Elyana, beliau menghadiri konsert sambutan ambang tahun baru pada minggu lalu

 

 


ha pic ni dah lama rsnye npk dia berisi kan..


tapi  skun dah slim comel mcm dulu gak..el suka sore elyana ni serak2...rs2nye elyana suka x ngan sore el..namapun dah dkt sgt tu haha

10 ulasan:

  1. sangatlah sama suara kak el & elyana ni . tahniah ! *ambik hati*

    BalasPadam
  2. Amboih.. berisi betul gambar el yg bawah tu huhuhu tapi tak pe, dah comey balik dahhh.

    BalasPadam
  3. Tetap vogue.. ;)


    Aritu awat tak nyanyi baru tau ada sama ke tak ngan elyana ;D

    BalasPadam
  4. semalam tertengok cerita elyana berlakon kat tv1...
    sedap die mengaji..pandai die mengaji...kagum..

    BalasPadam
  5. dia dh slim yerr..
    last aku tgk pic yg bwh tu kat n3 hg gak..
    aku pon suka sora dia..
    hg p la terjah FB dia habaq kita suka sora dia baru dia bls dia suka sora kita ka tak hahahhaa

    BalasPadam
  6. aah dia dah slim banyak ..
    yelah retis kooo
    kenalah jaga body !
    cam kita retis gak .. tapi retis kat umah muahhahahaha
    nak jugak ! ... ;))

    BalasPadam
  7. suami dia tu artis gak ke kak? muka familiar je

    BalasPadam
  8. lama plak tak dengar cerita pasal elyana ni.

    BalasPadam
  9. Xkesahla suami el 2 artis kr x.jnji dorang bahagia. Sebok je...

    BalasPadam