Selasa, 1 Januari 2013

GAMBAR PERKAHWINAN KHAIRUL FAHMI CHE MAT (APEX) DAN LEUNIEY

 Selepas selamat bergelar suami isteri pada 28 Disember yang lalu, pasangan Khairul Fahmi Che Mat (Apex) & Leuniey Natasha terus di’raikan oleh kaum keluarga, rakan rakan dan para peminat di sebuah majlis resepsi yang berlangsung meriah di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan.


Dalam majlis resepsi pertama yang berlangsung malam tadi, pasangan popular ini mengenakan busana songket rekaan eksklusif pereka terkenal Ezuwan Ismail. 






 


lat ni parents Leuniey lawa mama dia kan hehe

sumber

gambar pernikahan Apex dan Leuniey klik SINI 

gambar persandingan Apex dan Leuniey klik SINI

11 ulasan:

  1. Baju akad nikah dan baju persandingan dorang...kalernya mmg menarik bg akak...

    BalasPadam
  2. Lawa. Mak dia pun lawa bangatttttt

    BalasPadam
  3. selamatpenantin baru..

    a ah..mak leuniey mmg cun

    BalasPadam
  4. Cantik sangat Leuiniy ni kan...

    Pengantin sama cantik sama padan :D

    BalasPadam
  5. lawa leuniey ni..mak dia pun lawa.. ;)

    BalasPadam
  6. Leuniey ada iras-iras Janet Khoo..

    BalasPadam
  7. apex mmg attractive..

    BalasPadam
  8. leuniey memang tak cantik langsung buruk macam lembut...

    BalasPadam
  9. leuniey macam suami ella hanya nak kan terkenal je...leuniey macam tak suka kan apex tapi hanya nak kan terkenal...i hate leiney masam...

    BalasPadam