Khamis, 31 Januari 2013

GAMBAR MAJLIS BERINAI LIYANA JASMAY

 Kurang 60 jam daripada sekarang, Liyana Jasmay bakal di’ijabkabulkan dengan lelaki pilihan beliau, Fathudin Mazlan seperti yang sudah diketahui ramai dan majlis mereka memang di’nantikan.

Malam tadi, berlangsung majlis berinai sebagai persediaan pasangan ini sebelum majlis pernikahan & persandingan mereka berdua yang bakal berlangsung dalam satu hari pada 2 Februari ini.

Majlis berinai Liyana Jasmay pada malam ini bertemakan Bollywood di’mana ianya terserlah pada pemakaian aktress ini sendiri & para tetamu yang terdiri daripada keluarga, teman rapat & juga rakan artis. sumber

 


canteknyerrrr colorful

 

 



sape tau sape ni..miasara with anak tomey nabila huda, keisha :)


lisa, nadia and nabila

12 ulasan:

  1. cantik gila colourful ! bella nanti kawen nak buat theme cenggini gak ahh . ahh tak sabauu . ngehngeh

    BalasPadam
  2. cantik.... bertuahnya bakal suami dia..

    BalasPadam
  3. macam hindu lak..

    BalasPadam
  4. keling betul minah ni...

    BalasPadam
  5. ha.. pas ni pakat gelek bollywood. dah theme tu apa lagi. gerek sei gerek..
    pas tu gi panjat bukit guling guling
    nek ketapi bagai. hhahaha

    BalasPadam
  6. huh...dasat, majlis berinai ada tema, woo!!!
    Mm...ini betoi namanya ikut ada orang india ni, hehe..

    BalasPadam
  7. haha ni betul2 berinai ikut tema org india ni haha tak minat la LJ ni

    tp mia sara dgn anak nabila gak comel :D

    BalasPadam
  8. bila dah jadi artis ni macam2 acara ada eh... nak berinai pun ada tema tersendiri hehe...

    BalasPadam
  9. mereka nie memang gile2 kann
    majlis inai punn leh jadi malam bollywood !
    memang ikut tema tul ! happening

    xder ker retis yg buat majlis2 macam nie tema muslimah ! ahhaha
    konperm comel ekeke ;)

    comelnya maisara !

    BalasPadam
  10. calourfullnya...

    P/s: Tp mak x mnat dia dek kerna kontrolversi gambar pre weddingnya tu

    BalasPadam
  11. ehem..dah namanya artis..macam2 tema diaorg kan..

    BalasPadam