Sabtu, 12 Januari 2013

GAMBAR IMEJ TERBARU SITI NURHALIZA


Berita baik buat peminat Dato’ Siti Nurhaliza yang selama ini mengimpikan untuk melihat penyanyi kesayangan ini untuk bertudung litup.

Bercakap kepada Berita Harian hari ini, Siti Nurhaliza mengesahkan sendiri yang ini merupakan imej baru beliau bersempena sambutan hari lahir yang 34 pada 11 Januari 2013 yang lalu.

“Inilah imej Siti untuk usia 34 tahun dan Siti harap penampilan baru ini akan terus kekal sampai bila bila,” ujar Siti Nurhaliza yang kini sedang dalam tempoh bercuti dari sebarang aktiviti seni.

Ini sekaligus menjawab persoalan ramai peminat yang tertanya tanya adakah benar Siti Nurhaliza sudah berubah wajah apabila beberapa keping gambar terbaru beliau di’muat naik ke Instagram.

Semoga perubahan ini kekal buat Dato’ Siti Nurhaliza dan masih belum terlambat rasanya untuk mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran ke 34 buat penyanyi nombor satu negara ini. 

sumber



sentiasa nampak muda je ct ni..kek tu sgtlah kiut 



 eh siti sarah dah ada dua anak ke?


bunga from Dato K



 

 


gambar terbaru Siti ketika menghadiri majlis resepsi Khairul Fahmi (Apex) dan Leuniey


nota bijik: alhamdulilah smoga berterusan begini..smoga pjg umo dimurahkan rezeki dan bahagia sllu yea ct :)

7 ulasan:

  1. pas ni mesti ada tudung datuk siti pulak. pas tu rega melambung lambung mahal. hahahaha..

    dah 34 tahun ko ye T. tingginya kek. love kat kek tu cukup 34 ketul tak?

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...

    **kalo kat kad utk bunga tu tulisan datuk K...walaweii...lawa lah tulisan dia..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..nmpak comey pakai cmni...:-)

    BalasPadam
  4. alhamdulillah... ctk gile kot. aku bile lagi, EH!

    BalasPadam
  5. cantiknya ct.. erm.. nak beli simplysiti lah :P

    BalasPadam
  6. sgt cantik dato` siti bertudung..

    BalasPadam