Jumaat, 18 Januari 2013

FARA FAUZANA BERSEDIA UNTUK BERKAHWIN?


Pasti akan ada kalangan anda yang terkejut seperti kami membawa tajuk di’atas kerana tiada hujan tiada angin, tiba tiba Fara Fauzana sudah bersedia untuk kahwin.

Mencecah usia 33 tahun, Fara Fauzana berkata yang beliau kini dalam usia yang sudah wajar berkahwin & demi menjimatkan masa di’kemudian hari, persiapan ringan sudah di’lakukan.

“Saya sudah mereka kad undangan perkahwinan dan barang hantaran pun sudah disediakan. Saya lakukan ini kerana tidak mahu tergesa-gesa apabila tiba hari bahagia kelak,” ujar Fara Fauzana.

Namun Fara Fauzana yang kali terakhir bercinta dua tahun lalu mengakui yang beliau masih menunggu calon sesuai untuk di’jadikan suami. 


nota bijik: coiiii igt dah ada calon...ke nak sorok ekeke
papepun xsabar nk tgk bakal suami cik fafau kita ni hehe

6 ulasan:

  1. aik dh beli hantaran tp takde calon lg? huhu camno plak tu

    BalasPadam
  2. huaaaa....doa2kan farah segera dapat jodoh yg baik...amin...hrp2 farah baca komen sy.hahaha..merepeksz...

    BalasPadam
  3. adoi ingatkan dah nak kawen dah . kemain semangat buat preparation bagai . lu ni fafau memang sesaja nak buat gempak aa . lu bikin panas aa der .

    BalasPadam
  4. dh ada calon dh ni...kalo takde nk wat persediaan wat pe?? nanti akan datang keluar lagi barang2 hantaran dan design2 terbaru, kan...

    BalasPadam
  5. janganlah sampai kata pepatah melayu..burung masih terbang..sudah digiling rempahnya..hehe

    BalasPadam
  6. ehem..fafau nak buat kejutan kot?..ha2x..

    BalasPadam