Rabu, 16 Januari 2013

CARA MENIKMATI MILO AIS DI RUMAH



 pic ni el post lam fb..tetiba en. somi npk then

en. somi : oooo selama ni keje mama lah..milo kt umah cepat abis
isteri : shaaaadappp!!!hahahahahaha



cucuq ikan bilis + bwg cicah ngan gulai lemak

cucuq tu request by abg danish..gulai tu lauk dinner smlm..trylah...sedap ok cucuq cicah ngan gulai lemak tu


nota bijik: kalau wat air milo..2 sudu besar milo msok lam gelas..3 sudu besar masok lam mulut hahahahaha

16 ulasan:

  1. hahahahaha...ee..dh jumpe hantu milo..hahahah

    dlu jarang nk bz akk el...skang..adusss..not in mood nk keje rs...pressure !

    nak tolong..bagus2..mai keje dgn nyue..hehehe...

    BalasPadam
  2. fuh ! cicah kuah kari tuu sedap tuuu ! ;)

    BalasPadam
  3. umah aku milo pon x dak... hahhaa
    kantoiiii la yerr....

    BalasPadam
  4. ehh sama la kita..kalu susut milo dalam bekas tu keja saya la..mama memang entiasa bisingnye..kat rumah ramai hantu milo..bila dah duk rumah sendiri,sendiri jadi hantu..seminggu je milo boleh abis..

    BalasPadam
  5. owww.. sedapppppp nyaaaa...betul betul betul #upin&ipin

    BalasPadam
  6. Perghhh milo tabur kak el tu mengundang. Eh malam td pn sy buat cekodok ikan bilis bawang gak. Sep sep kak

    BalasPadam
  7. sodap....slalu gak buat macam tu...

    tapi bila order milo tabur atas ni kat kedai, mesti ada yang buat2 lupa..dia bagi milo biasa saja..

    *cekedut sangat kan...

    BalasPadam
  8. sodap....slalu gak buat macam tu...

    tapi bila order milo tabur atas ni kat kedai, mesti ada yang buat2 lupa..dia bagi milo biasa saja..

    *cekedut sangat kan...

    BalasPadam
  9. hahaha....suh hubby shadap tuh yg tak menahan

    BalasPadam
  10. hahaha.. patutla milo kat umah cepat benor susut. ni le ghupernya punya angkara.

    BalasPadam
  11. amboi kak . sampai 3 sudu besar masuk dalam mulut . cemana la sumbat tu ! kehkeh

    BalasPadam
  12. aku suka mkn roti tabur milo atas...sedap gk..hhee

    BalasPadam
  13. tibe2 dahaga milo tgk n3 nie..ehh =P

    BalasPadam
  14. wakakakaka.... haku pung sama bebbbb ... sodap wehhhhh

    BalasPadam
  15. ehem malam2 camni teringin pulak nak mkn cucuq ikan bilis..hu2x..

    BalasPadam