Isnin, 7 Januari 2013

BOLOGNESE VS CARBONARA

Dinner tonite
 

en. somi dan anak2 makan bolognese
 

mama el mkn carbonara hehe


kowg dinner ape :)


7 ulasan:

  1. sedapnye...daging kisar tu byk2..nyummm nyummm!!!

    BalasPadam
  2. malam tadi pun saya masak carbonara kak :D

    BalasPadam
  3. mlm td aku dinner homemade ciken chop
    hihih!!

    BalasPadam
  4. Bolognese suka tp carbonara tak pernah makan :)

    Krepek tu yg siap ada tapi mahal sikit sebab buah ni kadang mahal kadang murah, nak buat pun susah :)

    p/s : Kalau nak ok je boleh tolong buatkan :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. wooohooo nak buatkan tuk el...terbaikkkkkkkkk ngis2 sudah ni terharu w/pun lum dpt mkn lagi hahahahaha...eh eh siyes ke myra nk buatkan eh eh susah2 jek eh eh nak buat xpelah lagi el suka hahahaha..jom mkn char kuey tau kat bagan tu haha

      Padam
  5. Dinner yg simple tapi sedap.....

    Salam kenalan :)

    BalasPadam
  6. makanan yg atas tu aje akak penah makan, tu pun anak sedara yg buat dan jamu kan, ngee...hat bawah tu tak penah lagik.

    BalasPadam