Ahad, 16 September 2012

GAMBAR SITI NURHALIZA DAN KATE MIDDLETON

Untungnya jadi manusia yang bernama Siti Nurhaliza kerana dapat bertemu dengan Kate Middleton. Sesuai sangat dengan status Dato’ Siti yang merupakan penyanyi nombor 1 Malaysia. Mesti Siti sangat teruja dapat melihat kecantikan Kate depan-depan. Jeles!!!


Bukan senang nak dapat bertemu mata sebegini. Beruntung sungguh Dato’ Siti Nurhaliza. Agaknya apa yang diborakkan antara Dato’ Siti dan Kate Middleton?


Yang penting kedua-duanya memang cantik dan anggun. Memang cun melecun


GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE

Berita pertunangan Diana Danielle & Farid Kamil memang menjadi perhatian ramai lebih seminggu yang lalu kerana ia’nya di’lakukan secara mengejut dan rahsia.
Namun, sehingga hari ini ada sahaja peminat yang bertanyakan kepada kami akan gambar sekitar majlis pertunangan pasangan ini untuk di’jadikan tatapan mata.
Jika majlis pun sudah rahsia & tertutup, apatah lagi untuk kami mendapatkan gambar di’majlis pertunangan. Tetapi, ianya berubah hari ini terima kasih buat Diana Danielle.
Melalui akaun Twitter beliau, Diana Danielle telah kongsikan beberapa keping gambar eksklusif sekitar majlis pertunangan beliau yang berlangsung pada 2 September 2012 lalu.







nota bijik: giler simple sempoiiii baju pertunangan diana..dah mcm nak gi beraya or g umah org kawin..kool lah..tahniahhhh both of u..smoga sampai ke gerbang perkahwinan amin2

sumber




Isnin, 10 September 2012

small bbq pun ok gak

tgh duk kusyuk2 landing lam bilik ngan anak2...en. od lak keje mlm
sedap jer kami 4 orang ni pas mkn bihun singapore lepak2 dpn tv kekenyangan
pas2 pintu diketuk2..ada org paggey..jiran sblah jemput join
derang wat small bbq..mula2 xnk join..tp takan lah xmo pi kan jiran sebelah je tu
dgn rs kekenyangan join aje lah...tgk tu comey je kan bbq derang hahaha
bila dpt kuar..seronok sakan lah 3 bradik tu..hahaha
aku jamu skit jek..dah kenyang sgt pun..tp ayam black pepper dia sedap sgt



bihun singapore aku yg aku msk lebih...nak tggl skit tuk esok..tp rezeki derang mlm tu dpt rasa hehehe 




anak2 aku mmg manja ngan bs derang ni..tgk aje lah..pggey pun pggey mama..mama acik hahaha


ni sos bahan perak black pepper yg sgt super sedap ok


ada x sape2 rindu ngan budak ni...hehehe

Rabu, 5 September 2012

RUMAH BARU FASHA SANDHA

Selepas berita Natasha Hudson hamil sebulan keluar pagi tadi, ada pula yang bertanya berapakah usia kandungan Fasha Sandha kini. Jawapan: 127 hari atau 4.2 bulan.
Kebetulan ada yang menyebut nama Fasha Sandha, ingin kami kongsikan semula gambar gambar yang pelakon popular ini kongsikan di Instagram & Facebook.
Sebelum Aidilfitri tempoh hari, Fasha Sandha & Rizal Ashram berpindah ke rumah baru yang tidak kami ketahui lokasinya & khabarnya masih sibuk mengemas sehingga kini.
Terbaru mengenai Fasha Sandha, beliau akan muncul dengan drama bersiri arahan Ahmad Idham berjudul Runtun Qalbu yang akan mula bersiaran pada September ini di TV3.












Selasa, 4 September 2012

FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE BERTUNANG

 
Ahad lalu, Farid Kamil & Diana Danielle selamat mengikat tali pertunangan di kediaman aktress tersebut di Damansara, PJ selepas bercinta tiga tahun.
 
Berita Harian melaporkan yang dalam majlis tersebut Diana Danielle menerima sebentuk cincin yang di’sarungkan ibu Farid Kamil sendiri sebagai tanda pertunangan.
Ibu Diana Danielle, Norsiah Ramli berkata beliau bersyukur kerana majlis yang di’rancang sejak sebulan lalu telah berjalan dengan sempurna & bahagia melihat anak’nya.

Berkenaan tempoh pertunangan, pasangan ini di’jangka bakal berkahwin dalam tempoh setahun daripada sekarang & majlis pertunangan ini juga sebenarnya rahsia.
Norsiah Ramli turut mengatakan yang majlis pertunangan ini berlangsung secara senyap atas permintaan Diana Danielle & Farid Kamil sendiri dan hanya di’hadiri keluarga terdekat.


GAMBAR PERNIKAHAN DAN PERSANDINGAN IZREEN AZMINDA









congrat izreen..perghhh lawo izreen ni..aku mmg suka tgk lakonan die..mantap gak
baju sanding dia lawo si..hehehe

Ahad, 2 September 2012

UPAH SENGGET!!

abang danish : mama..nak duit..nak pi kedai blkg
mama : tulun vakum sat lantai bleh?
abang danish : baiklahhh




next time bleh amek upah budak ni lagi hahahahaha

nota bijik: kah kah kah dah xnpk mata kamoo lah abg danish..sok mama potong eh..bape kali dok lupa aje...sok sure cikgu bising ni lalalalala