Khamis, 20 Disember 2012

VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA 2 : SIAPA JUARA??


Selepas mengharungi beberapa minggu yang penuh cabaran, akhirnya, juara untuk rancangan realiti “Vokal Bukan Sekadar Rupa (VBSR) 2″ bakal ditentukan dalam pusingan akhir yang akan berlangsung pada 26 Disember (Rabu) ini secara langsung dari Studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral Shah Alam, dari jam 9 – 11 malam .
 
Semalam, Vokal 2 telah menyingkirkan dua pesaing hebat iaitu Nadeera dan Yus sekaligus mengekalkan Uchop dan Mar untuk beraksi di pusingan akhir Vokal 2. Kedua-dua penyanyi yang mempunyai suara yang mantap dan unik ini bakal merebut gelaran juara dan wang tunai berjumlah RM100 ribu.

Sebagai penonton setia Vokal 2, anda pasti sudah tahu bahawa program ini masih mengekalkan format pemarkahan kepada dua bahagian iaitu 50% daripada juri profesional dan 50% melalui undian SMS. 



nota bijik: yeayyy berjaya update blog pki fon n3 sblm ni
xyah nak bkk lappy pc or tab bagai :)

9 ulasan:

  1. nyue xtgk pon vocal bukan sekadar rupa ni...heheheh...so nyue xthu apa2..ehehee

    BalasPadam
  2. lorr sat je depa dh nk dpt juara....

    ritu rasanya br buat pemilihan..hahaha..

    #amboi....dl hg try ka update guna phone?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu aku pki flicker now sng skit..leh komen n balas komen kowg

      Padam
  3. Cpat lak nk hbis noh...aku x polo sgt tv nih...:-)

    BalasPadam
  4. Akak cuma tgk vokal sekadar rupa ni masa dorang audition tu aje...hehe.
    Bila dorang dh terpilih...tak tengok langsung, ngee..

    BalasPadam
  5. aku lgsung x tgk... dh mng bg tau aku k hehehhe bz body tol aku nih

    BalasPadam
  6. ehem..mama terlepas..mama tak sihat aritu..hu2x..

    BalasPadam