Jumaat, 14 Disember 2012

TERKEJUT UNTA!!

alkisah time lunch aku balik umah
nak rehat2 n solat..
smbil tu xtahan tgk doyan crepe yg wantie bg pagi td..sumbat mulut seketul
wahhhhhhhhh lg sedap kalau mkn sejuk2 doh hehehehe
igt mil ada..nk bg dia rasa..dia lak hilang g outing kot lol

tetiba time nak g bilik ayaq nak amek ayaq semayang..buka2 pintu..astagaaaaaa
terkejut aku doh...ko ni dinosor xde tmpt len ke nak lepak
kt bilik ayaq ni jugak ko lepak muahahahaha

ni koje anak2 aku ler..mandi ngan dinosor ni lol
ha xpsl2 mama angpa terkejut unta deh hehehe



nilah dinosor trex yg bg aku terkejut unta tghari td lol
tgk siap sengeh jeling kt aku haha


sekian terima kasih

6 ulasan:

  1. ok feztime dengar terkejut unta. selalu terkejut mak kau ja,hehe

    BalasPadam
  2. dinesor tu jantan ke betina. jgn main main el di intai & jeling jeling kamu tu. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

    BalasPadam
  3. hahhhahaha tanjat boboi la ko?! ape je yg ko sebut bile tpranjat tu kan? lol.

    BalasPadam
  4. Hahaha..bdk2 mmg mcm tu. Semuanya nk d mandikn. Kalau umah yg brkolah tu, haa tengoklah segala bgai sdg berenang terapung. Geram jewr

    BalasPadam
  5. ha2x.. pandai diaorg terperanjatkan mama dia..

    BalasPadam