Selasa, 11 Disember 2012

TAHNIAH ARIL IMPIAN - FOLLOWER KE-1200


Tahniah Aril Impian telah menjadi follower ke1200 di arwendanish blogspot
Yeah sgt lucky today dow..waka waka waka

ekceli tgh tgu siapakah bakal menjadi follower ke1200 tup2 rini tgk2 dah ada.  Memang dah niat nk bg hadiah kt follower ke1200. So Aril Impian sila bg alamat
anda kepada saya di elly_syok007@yahoo.com

Jom ramai2 kita singgah blog Aril Impian lol 


next follower ke1300...sapa yg kena :)


nota bijik: terima kasih xterhingga kpd semua follower arwendanish
without uols..sapelah iols ni (nyamfahh dow ko nieh lalala)

12 ulasan:

  1. tahniah
    jumlah yang bertambah... :)

    BalasPadam
  2. aku nak nyamar jadi aril impian boleh? ada hadiah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehhh boleh jer tapi kena signature kontrak heheh guwau jer....

      terima kasih wantie...

      Padam
  3. aku nk register gmail byk2 la gini bleh dpt adiah hahhaa

    BalasPadam
  4. Wahh...dh 1200 follower blog hang, EL?? Gayatnya akakkkkkk....huhu..

    BalasPadam
  5. tahniah airil

    dikkk ampunn dah petang baru leh singgah huhuh

    BalasPadam
  6. wooooreeeyyy Thanks banyak2 pada Arwendash!!! Aril tak sangka dan terkejut!!! jadi follower ke 1200..Terima kasih berbanyak...tak lupa pada sahabat-sahabat blogger yang lain kerana sudi penerimaan blog Aril Impian dalam dunia blogger ni.....

    BalasPadam