Khamis, 6 Disember 2012

SITI NURHALIZA LELONG TUDUNG REKAAN SENDIRI UNTUK AMAL

Manis ‘kan apabila Dato’ Siti Nurhaliza mengenakan tudung penuh seperti dalam gambar di’sebelah — anda ada peluang untuk memiliki tudung yang beliau pakai ini.
 
Siti Nurhaliza akan mereka sendiri dua pasang tudung dengan kerjasama jenama tudung terkenal, Fareeda untuk di’lelong di Persembahan Makan Malam Amal Tahajjud Cinta.
Persembahan amal yang akan berlangsung pada 30 Januari tahun depan di’anjurkan untuk mengutip dana untuk membantu Yayasan AIDS Malaysia dan Yayasan Ihtimam Malaysia.

 
“Saya akan mereka sendiri tudung untuk malam persembahan itu nanti untuk di’lelong selain tudung yang saya pakai untuk sidang media ini — tidak akan di’jual kepada umum”
Siti Nurhaliza menambah beliau akan membawakan tema kerohanian pada malam persembahan itu & turut membawakan lagu terkini tetapi masih akan mengikut tema.

 
Persembahan makan malam amal ini turut menempatkan 40 buah meja bermula dengan harga RM10,000 sehingga meja kategori Berlian dengan harga RM35,000.



 nota bijik: kan chumel pki tudung cm tu lol...aku bclah satu komen ni 
pengomen tu komen "lepas wat amal..buang tudung tu eh siti" lol

9 ulasan:

  1. lawa lak tudung tu. pndai dia dok reka reka noh

    BalasPadam
  2. comeinya dia pakai tudung penuh camni

    BalasPadam
  3. Tu laa...pakai tudung elok2 kan manisss..

    Ni ada lak pesen sekerat2....dan terkadang mcm tak pakai tudung aje pun, mm...

    BalasPadam
  4. ishh dia pakai tdg gini lawa je..awat aku pakai x lawa ha..haha...

    BalasPadam
  5. ehem bertambah cantiknya dato` siti pakai tudung tu.. :)

    BalasPadam
  6. wah.. sungguh sihat ni
    harus perlu dicontohi ni :)

    BalasPadam