Sabtu, 1 Disember 2012

SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANG KETUJUH

      

alhamdulilah hari ini genaplah 7 tahun usia perkahwinan kami
alhamdulilah sepanjang kehidupan kami berumahtangga dengan diserikan anak-anak pelengkap hidup kami..kami bersyukur dengan apa yang kami perolehi..terima kasih diucapkan kepadaNYA diberikan suami dan anak-anak yang cukup bahagia dan indah dalam hidupku..tiada hadiah yang paling berharga cukuplah dengan ada seorang suami yang cukup penyabar muahahaha..dalam melayari kehidupan berumahtangga penuh dengan cabaran dugaan emosi dan macam-macam lagi menguatkan kasih sayang kami serta anak-anak...

so hari ini aku ajak en. suami lunch date (aii belanja ok)..serba ringkas jerk mayb ni just a pra anniversary kot mn tau akan dtg en. suami plak yang belanja haha..xkisah pun sapa2 nak belanja..as long as u love me agagagaga..ok bebeh jom lunch at secret recepi hehe jom layan gambar kami pulak kannnnnnnnn


 








     
           
 














 


Semoga kebahagiaan kekal milik kami sekeluarga hingga ke shurga amin!

 nota bijik: lau pic terabur lantak lah ehhh malaih dah aku nak adjust...wuhhhuuu :)



7 ulasan:

  1. Hee dh agak dh anniversary akak. Congrats kak. Dh 7 tahun dh. Bestnya. Semoga cinta berkekalan sampai syurga ye. Amin :)

    BalasPadam
  2. `hepi 7th anniversary dear`..semuga bahagia hingga keakhir hayat..amin..

    BalasPadam
  3. Happy anniversary El moga kekal hingga ke akhir hayat.

    BalasPadam
  4. Happy annivesary El..moga bahagia hingga akhir hayat..:-)

    BalasPadam
  5. Selamatttttt utk EL dan OD...
    Semoga sampai ke syurga kasih sayang kalian, insyaAllah.

    BalasPadam
  6. wow dah 7tahun...hehehe bestnyer....anak pun dah meriah...kena jadikan contoh nie....

    BalasPadam