Ahad, 30 Disember 2012

RAGAM ANAK2 KETIKA BERSHOPPING

 kowg igt sng ke nak bershopping bila bw budak2 tu sekali..mmg x menang tgn..tu pasal aku x berani nak bw budak2 tu kuar without abah derang...

sorg hujung sana..sorg hujung sini...sorg ntah mana2 msok lam baju segala..jerit jerit pggey nama anak dah sinonim ngan kami..lantak pi lah org nak pandang janji anak2 aku ada..haha


 ha cer tgk lau duduk cam ni diam2 xpelah..sukati lah ko nak woiii haha

kdg2 comey lak derang ni wat pagai masing2...hehe

hat kecik ni toksah ckp lah...xleh dok diam lgsg..kdg2 kita tgh dok ngetest kasut dia lari kuar kedai msok kedai sebelah wakakaka..jenuh paggey..alanaaaaaaaaaaa alanaaaaaaaaaa...dtg balik ngan muka x bersalah sengeh2...adoyaiiii

hat ni kakak...pun sm perangai penin dah mn satu aku nak tgk ni hehe

kowg tgk tu kakak arwen siap merangkak lam rak kasut hahaha..abg dah besar x kesah sgt..tp kdg2 tu dia leh ilang mcm tu je..pgey pya pgey x jwb..tgk2 ada je tepi kita..fuhhhhh hehe


cari kasut derang ritu xde stok n kaler yg nak tu pun xde...sales girl tu baik hati pulak call semua branch pun xde gak...so kita postpone lagi nak beli kasut..otw balik budak2 ni npk natang ni sure nak nek pya..sllu aku x bg..tp dah kesian pulak kasut xdpt penat kan jalan2..so bg nek pi lahhh


derang ni ok je lau aku kata x boleh nek..xdelah merajuk2..hehe dah fhm sgt ngan pagai mama dia

org tua ni pun nk gak..katanya nak nek kete kebal soldier..hehehe sukati ko lah abang woiii


perfecto!!

ok ok nak story kt uols...selama 2/3 hari kami berturut2 mencari kasut tuk alana and arwen..either one lah..tgk bajet jugak...so kat belah penang ni mmg dah xde stok/kaler yg kami nak..so smlm kami try cari gak area belah seberang dekat Jusco Perda...

Alhamdulilah stok n kaler yg kami nak ada...mula2 tu kami nak beli tuk arwen..then sian pulak kat alana xde kasut..beli dua2 sekali..tetiba abg sound...mama..abg pya xde ke..abg nak jugak...ha??abg next time la beli...alah bleh la mama ni kasut ni abg nak ni cantek lah mama...yg ni mama bleh laaaa...adoiiii caner ni...(sambil dok pokpekpokpek sempat wat kira2 lam palahotak) tolak sn sini ermmm ada lah bajet skit...haa rezeki derang lah...bajet tuk mama..mama bg kt abg...xpelah mama xde kasut janji anak2 mama ada kasut cantek dahhh hehe


for abg..kakak n adik :)




9 ulasan:

  1. hahahahhahaa.. mne tumpah kuah kalau tak ke nasi L oi!!!! lalalalalalallala notty2 comel gitew~

    BalasPadam
  2. hehehe biar lasak EL......kalu x diorg x adventure....hehehee

    BalasPadam
  3. haha kdg2 geram kan tp dh budak2 camtulah. jarang nk jumpa budak yg baik duduk diam je. mcm tak pnh jumpa je lg. anak sedara sy pun jenis yg tak duk diam haha. weewit converse tu. lama tak pakai converse. mcm nak kene basuh balik je converse kt rumah tu

    BalasPadam
  4. hahaha samala jelah pesennya anak2 aku pon.kdg nak kata bukan x biasa bawak masuk mall mana2 tapi aih dah nama budak aktif hehehe

    BalasPadam
  5. weh... tjk arr gambo kasutnya.. mana tau aku terbekenan jugak hehehee

    BalasPadam
  6. wah..semua dapat kasut baru sorang satu ek? cer tunjuk gambar kasut..mesti cantikkan =)

    BalasPadam
  7. sekali beli utk 3org dah...hahaha...

    aku pn nk g cari converse nih..hehe

    BalasPadam
  8. anak anak kecil cam ni la. aku pun sama. sebab tu la kalau aku sengsorang shopping tak de la bawak anak anak. lainlah kalau hubby sekali baru aku bawak anak anak..

    BalasPadam
  9. ehem..meriahnya rumah EL..rumah mama dah sunyi sepi..hu2x..apapun ragam mereka tetap membahagiakan & mengembirakan hidup kita..

    BalasPadam