Selasa, 11 Disember 2012

HANTU CUCUQ

tgh dok guling2 atas katil smbil berwasap ngan kwn2 tetiba dtg abg danish

abg danish: mama...nak mkn cucuq
mama: laa nasi ada..mknlah nasi..malaslah mama nak msk
abg danish: xnak nasi..abg nak cucuq..mama glah masak
mama: jap boleh x..smbil tweet2lah wasap2 lah lol

10 minit kemudian

abg danish: mama..mana cucuq abang..mama..ooo mama..mamaaaaaaaaaaaaa
mama: laaaaaaa mama lupalah jap eh..sambung tweet2 lagi wasap2 lagi lol
abg danish: mama..stoplah main fon tu..cepatlah masak abg lapar niiii..mamaaaaaaaaaaaaaaa
mama: yelah yelahhh mama nak masak ler ni..kt dapur pun sambung tweet2 ngan wasap2 lol

10 minit kemudian

mama: danishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...siap dah cucuq ang..ha mkn lah smpi pengsan
abg danish: hahahahaha pengsan..apalah mama ni


budak ni mmg suka sgt ngan cucuq..cucuq tu aku just blend bwg ngan bilis suda..lau letak sayur toge kucai bwg hancur udang bagai bkn depa nk mkn..sat lagi satu keje lak kita nak tulun buangkan lol

dia ni leh abiskan satu mangkuk besar cucuq..siap bertambah2 ngan sos tu..bila org bg mkn pedas2 xnak..tp leh lak dia jilat sos cili cam tu jek..i dun know lah wat to say haha

10 ulasan:

  1. amboi danish..bolih habis ke sepinggan cucuq tu?..tok mama nak sikit !!!..ha2x..EL, mama tgh praktikan perkataan `tok mama` tu ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mama!!!are going to be tok mama soon..is that truth..haha copy paste komen kt blog mama agagaga

      mama nk dpt cucu eh..wow..wohoooooooooooo tahniah mama..
      t xde lah sunyi lagi kt umah tu bila kena tggl..ke kn tggl lagi lol

      bila cucu see the world tok!hahaha

      Padam
  2. AMBOI MAMA!sibuk nau ngan hp baru hahahaha

    BalasPadam
  3. El..ank mama tak stay ngan kitaorg la dear..ni en.papa keluar kawasan..hu2x.. ehem mcm tak percaya diri mama yg masih gila2 dah nak dapat cucu..mama tak sihat la dear..tak blh jaga cucu pun..tiap2 bulan refer kat 2 pakar PPUM..luar mama nampak ok..kat dlm?..mama ni kira org yg dah kena hukum tembak dah !!.. :(

    BalasPadam
  4. abg lebih suka mkn makanan yg berasaskan tepung dr mkn nasik kot el..

    BalasPadam
  5. hihihi.. suka mkn cucoq ye..
    nnti suh mak buat byk2

    BalasPadam
  6. Sib baik anak aku tak jadi tahap camtu. Amirul hari hari suh aku suap. Argggg...pengsan...

    Bagus danush. Dera mama kamu tu.

    BalasPadam
  7. lepasni buat cucur ja.. xyah masak nasi..hehe

    BalasPadam
  8. huaaaaa.....ok ler tu cucoq...nasib x minta carbonara~lariiiiiiiiiii!!!

    BalasPadam
  9. hahaha hantu cucur rupanyer....senang jaga nie..

    BalasPadam