Khamis, 13 Disember 2012

GAMBAR PERKAHWINAN BETTY BANAFE

Sudah kami katakan yang 12 Disember 2012 menjadi pilihan ramai untuk meraikan detik istimewa dalam kehidupan mereka. Betty Banafe & suami Bruce Dargus tidak ketinggalan.

Pada Ahad yang lalu, Betty Banafe sah bergelar isteri kepada perunding teknologi Bruce Dargus dalam sebuah majlis yang berlangsung di kediaman keluarga pengantin perempuan.


Malam tadi telah pun berlangsung majlis resepsi yang begitu meriah di Danga Bay, Johor Bahru menyaksikan pasangan ini tiba penuh bergaya di’atas sebuah kapal pelayaran mewah.








woooohooooo meriahnya lol


gambar PERNIKAHAN beliau klik SINI




nota bijik: nti korg bc satu komen kt blog rotikaya tu taw..1st komen hehe

4 ulasan:

  1. Kalo utk selebret anniversary...kita tak kira pd hari yg diraikan macam ni. Selalunya kita kira pada hari pernikahan tu, kan...kalo nikah 9/12..itulah hari ulangtahunnya...bkn 12/12. Cuma utk dikenang tu boleh laa.."owh..12/12/12 sy telah adakan majlis resepsi..", gitu, hahaha...

    **Semoga anak cucu akak terpelihara imannya...amin..

    BalasPadam
  2. waaa...ya habibi ya maulana....alhamdulillah..bln 12 musim mengawan kata org....huhu

    BalasPadam
  3. semoga dorang bahagia. best la aku tengok lakonan betty ni dalam drama Mariam kampung putat. Dia jadi mak tiri. hahaha... body gebusssssssss

    BalasPadam