Isnin, 17 Disember 2012

GAMBAR NORA DANISH DAN RAYQAL BERCUTI DI DUBAI BERSAMA KELUARGA JEJAI

Jika anda masih ingat, awal 2011 Nora Danish bersama anak lelaki beliauk, Rayqal mengikuti percutian keluarga Rizal Ashram ke China sehingga menimbulkan kontroversi

Ketika ini, Nora Danish dan anak lelakinya Rayqal sedang menikmati percutian di Dubai bersama sama keluarga bekas mertua seperti mana tahun tahun sebelum ini.








6 ulasan:

  1. rayqal nie ada wajah atuk dia kan ..
    dah ada gaya cina2 sikit .. seman sape lah nie ;)

    BalasPadam
  2. Syok laa..wlpn dh berpisah..bekas mentua masih sayang cenggini lagi, huhu..

    BalasPadam
  3. betoi kata ieda.. mcm muka atok dia.. aku dok belek dr awai tgk x mcm muka nora danish pon.. bila ada pic wit atok dia.... mmm sah cucu atok

    BalasPadam
  4. rapat ngn ex mertua dia nuh....

    nora tu lawa tul la...huhu..

    BalasPadam
  5. alhamdulillah.. semoga keakraban berkekalan

    BalasPadam
  6. ehem sayangnya xmertua dia kat ND..mama suka lakonan ND ni..

    BalasPadam