Rabu, 19 Disember 2012

GAMBAR NEELOFA BERCUTI BERSAMA KELUARGA DI DUBAI

 Foto-foto percutian artis kita di Dubai iaitu Neelofa bersama keluarganya.
Dari foto-foto yang terdapat di Istagram miliknya,  jelas Neelofa dan keluarga sangat gembira dan begitu menghayati percutian keluarga di sana. Banyak foto Neelofa bersama adik beradiknya dan juga ibu kesayangannya dibeberapa lokasi menarik di Dubai. sumber







kowggggg!!!!jom g Dubai nak lol


nota bijik: eh lopa ni keturunan arab ke?tgk adik beradik dia tu muka cam arabic jek

10 ulasan:

  1. lawa lawa la adik beradik dia kan

    BalasPadam
  2. Tak cukup duit laa el nk gi sinunnn...huhu

    BalasPadam
  3. bila leh dpt g dubai haihhh...

    BalasPadam
  4. El..banjer aku g dubai leh? Kah kah...:-)cung ah family dier suma...

    BalasPadam
  5. Perghh Bestnyeee....Saye Paling Jauh Pon Pegi Australia...huhu

    BalasPadam
  6. comei2 adik badik dia kan el..padan pun lopa ni pun cantik

    BalasPadam
  7. Cantik2 adik beradik nelofa ni....macam sda darah kacukan je

    BalasPadam
  8. ehem cantik adik beradik dia..mak dia pun cantik.. :)

    BalasPadam