Rabu, 21 November 2012

VIDEO PRA PERKAHWINAN KHAIRUL FAHMI (APEX) DAN LEUNIEY


Petang ini, Khairul Fahmi Che Mat & Leuniey Natasha bakal mengumumkan tarikh perkahwinan mereka dalam satu sidang media khas di sebuah hotel di Damansara.
 
Walaupun bukan bergelar artis, kedua dua individu ini berjaya mencapai status selebriti selepas hubungan mereka kerap menjadi perhatian media & para peminat.

Malam tadi melalui program Meletop di Astro Ria menyiarkan rakaman di’sebalik tabir pembikinan video pra-perkahwinan pasangan ini di Stadium Shah Alam.


Apex dalam video tersebut mendedahkan yang mereka berdua pertama kali berjumpa di sebuah kedai makan di Kota Bharu  Kelantan,sekitar Mac 2012 yang lalu.

Leuniey pula mendedahkan yang sifat kematangan diri Apex menjadi sebab hatinya terpaut dan mengimbau saat romantik ketika sambutan harii lahir mengejut oleh Apex.

Layankan di’sebalik tabir pembikinan video pra perkahwinan Apex & Leuniey sementara menunggu pengumuman tarikh perkahwinan mereka sebentar lagi. Enjoice!

Video pra perkahwinan Apex dan Leuniey sila klik SINI

5 ulasan:

  1. nanti anak deme ni muka mcm cino la. mak bapak pun muka cam cina dah...

    ah pek long si. idung kepek tak de isi.

    BalasPadam
  2. suka tgk header baru blog hang ni EL..tp tak best sket sebab gambar si abg takde. Kalo idak mesti sempurna..hehe..

    BalasPadam
  3. pergh!!!! dahsyat tol, siap bat video g tu

    BalasPadam
  4. perghhhh pic pra perkahwinan dia memang ala2 korean ekek

    ps : koo dik kemana menghilang !

    BalasPadam